ماجرای ازدحام جمعیت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن بم چه بود؟

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بم اشتباه کاربر اداره کل بنیاد مسکن کرمان را دلیل ازداحام جمعیت روز گذشته متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان در بنیاد مسکن اعلام کرد.

روز گذشته پیامک ارسالی به نام اداره راه و شهرسازی بم، جمع زیادی از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان را به اداره راه و شهرسازی و سپس بنیاد مسکن بم کشاند.

از قرار معلوم این پیامک به دلیل نقص در پرونده این افراد بوده اما هیچ کدام از ادارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن بم از آن اطلاعی نداشتند. این افراد بعد از این که در اداره راه وشهرسازی جوابی نگرفتند به بنیاد مسکن فرستاده شدند که باعث ایجاد ازدحام و شلوغی در این اداره شد. جالب اینجاست که آن‌جا هم کسی پاسخگوی آن‌ها نبود.

ازدحام در روزهای کرونایی| پیامک دردسرساز بمی‌ها را به بنیاد مسکن کشاند

حقیقی رییس اداره راه و شهرسازی بم در توضیحات تکمیلی، اشتباه کاربر اداره کل بنیاد مسکن کرمان را دلیل این اتفاق عنوان کرد: «اشتباه رخ داده از سمت کاربر اداره کل بنیاد مسکن کرمان بوده که بعد از ارسال پیامک به افراد متقاضی به هیچ کدام از ادارات شهرستان‌های تابعه اطلاع رسانی نکرده است.»

رئیس اداره راه و شهرسازی بم ادامه داد: «اداره بنیاد مسکن شهرستان بم نیز بعد از مشاهده این وضعیت بلافاصله اسامی افرادی که مراجعه کرده بودند را یادداشت کرده و آن ها را ساماندهی کرد.»

او تاکید کرد: «این مشکل هیچ ربطی به اداره بنیاد مسکن شهرستان نداشته و دلیل بی‌برنامگی بوجود آمده عدم اطلاع رسانی  کاربر اداره کل بنیاد مسکن استان کرمان است.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64768
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.