زنان سپاهان - خاتون بم | شهرداری سیرجان - پالایش گاز ایلام


مربع مدعیان فوتبال زنان، در تقابل با یکدیگر

هفتهٔ ششم لیگ برتر زنان روز جمعه با ۲ دیدار مهم بین ۴ تیم مدعی برگزار می‌شود و نتایج این بازی‌ها کاملاً می‌تواند جدول رقابت‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد.

به گزارش کرمان‌نو، در چارچوب هفتهٔ ششم لیگ برتر فوتبال زنان ۲ بازی از حساس‌ترین بازی‌های هفته فردا جمعه ۱ دی در اصفهان بین ۲ تیم مدعی خاتون بم و زنان سپاهان و در سیرجان بین ۲ تیم شهرداری سیرجان و پالایش گاز ایلام برگزار می‌شود.

لیگ شانزدهم فوتبال زنان یکی از مهیج‌ترین لیگ‌های چند سال اخیر است جایی که مثلت مدعی کنار زده شده و تیم‌هایی مثل ملوان بندرانزلی و پالایش گاز ایلام نیز به جمع مدعیان اضافه شدند.

در ۵ هفتهٔ گذشته تیم‌های خاتون بم، شهرداری سیرجان، زنان سپاهان، ملوان بندرانزلی و پالایش گاز ایلام به‌عنوان تیم‌های مدعی این فصل رقابت‌ها معرفی شدند و دوشادوش یکدیگر پیش می‌روند و منتظر لغزش حریفان هستند.

مدعیان در برابر هم

اما هفتهٔ ششم رقابت‌ها ازاین‌جهت مهم است که رویارویی سپاهان با خاتون در اصفهان و شهرداری با پالایش گاز ایلام در سیرجان سبب شده تا این هفته رقابت تیم‌های مدعی به اوج حساسیت خودش برسد.

بعد از بازی این ۴ تیم که جزوه مدعیان این فصل هستند و باتوجه‌به نزدیک بودن امتیازات تیم‌ها امکان تغییرات در جدول مسابقات وجود دارد.

خاتون نمی‌خواهد صدر را ببازد

خاتون بم با هدایت مرضیه جعفری پس از ۴ پیروزی و یک تساوی حالا به مصاف سپاهانی می‌رود که هفتهٔ گذشته در برابر دیگر تیم استان کرمان یعنی شهرداری سیرجان با ۲ گل متوقف شده بود.

خاتون با ۱۳ امتیاز در صدر قرار دارد و سپاهانی‌ها با ۱۰ امتیاز در ردهٔ چهارم جدول قرار دارند؛ بنابراین ۳ امتیاز این بازی بسیار حساس و حیاتی برای هر دو تیم است.

لغزش خاتون در این بازی می‌تواند فرصت صدرنشینی برای تیم‌هایی مانند ملوان بندرانزلی و پالایش گاز ایلام را ایجاد کند.

pemt5o13 1

تلاش شهرداری برای برگشت به کورس قهرمانی

شهرداری سیرجان با هدایت مریم ایراندوست در سیرجان میزبان تیم پالایش گاز ایلامی خواهد بود که جزو شگفتی‌های این فصل رقابت‌ها به‌حساب می‌آید تیمی که از همان هفته‌های ابتدایی خود را در قامت یک تیم مدعی معرفی کرده است شاگردان بیان‌محمودی توانستند با کسب ۱۲ امتیاز از ۵ هفتهٔ گذشته، در ردهٔ سوم قرار بگیرند.

شهرداری سیرجان در صورت پیروزی خانگی سخت در برابر پالایش گاز ایلام می‌توانند به کورس قهرمانی برگردد اما شکست در برابر این حریف می‌تواند معادلات را برای مریم ایراندوست و تیمش برهم بزند.

kux3spdc 1

برنامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان ایران

جمعه اول دی‌ماه – ساعت ۱۳

سپاهان اصفهان – خاتون بم

شهرداری سیرجان – پالایش گاز ایلام

ملوان بندرانزلی – هیات فوتبال البرز

ایساتیس کران فارس – پیکان تهران

آوا تهران – کانی کردستان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112586
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.