استاندار کرمان درخواست کرد


نمایندگان برگشت حقوق دولتی معادن را دنبال کنند

استاندار کرمان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اعلام کرد: 10 نماینده مردم استان کرمان برگشت وصولی حقوق دولتی معادن استان را پیگیری کنند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، محمدرضا فداکار در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان، اظهار داشت: 10 نماینده مردم استان کرمان برگشت وصولی حقوق دولتی سهم معادن استان را پیگیری کنند.

 وی افزود: طبق قانون 25 درصد وصولی حقوق دولتی سهم معادن استان‌ها باید برای تأمین زیرساخت‌های کرمان از جمله راه هزینه شود که از تخریب جاده‌های استان نیز جلوگیری شود.

 استاندار کرمان با بیان اینکه برخی دستگاه‌های اداری استان به دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آب، برق، گاز و مخابرات بدهی دارند، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند تا دو ماه آینده و تا پایان تابستان بدهی خود را به ادارات برق، آب، گاز و مخابرات تسویه کنند در غیر این صورت از بودجه آنها کاسته خواهد شد و این تسویه‌حساب باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

 وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند تمام اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را جذب کنند، بیان کرد: مبلغی که در حساب دستگاه‌ها وجود دارد باتوجه‌به تورمی که شامل آن می‌شود ارزش آن کاهش پیدا می‌کند و از سوی دیگر برگشت اعتبارات هم قابل‌قبول نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106366
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.