همه کودکان کار و خیابانی کرمان اتباع افغان بودند

فرماندار کرمان از اجرای طرح جمع‌آوری کودکان کار و خیابانی در دو ماه پیش خبر داد و اظهار کرد: در این طرح در مجموع 118 کودکان کار و خیابانی جمع‌آوری شد که همه آنها افاغنه بودند و هویت ایرانی نداشتند که همه آنها را به اردوگاه امور اتباع خارجه استانداری و مجموعه اتباع خارجی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، “علی بابایی” صبح امروز 30 مردادماه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده استان کرمان با اشاره به کودکان خیابانی و کار تصریح کرد: سازمان بهزیستی استان کرمان در قالب 4 تیم نسبت به جمع‌آوری این کودکان اقدام کردند ضمن آنکه دفتر امور اتباع خارجی استانداری نیز همراهی لازم را انجام داد.

وی با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری کودکان کار و خیابانی در دو ماه پیش، اظهار کرد: در این طرح در مجموع 118 کودکان کار و خیابانی جمع‌آوری شد که همه آنها افاغنه بودند و هویت ایرانی نداشتند که همه آنها را به اردوگاه امور اتباع خارجه استانداری و مجموعه اتباع خارجی معرفی شدند.

فرماندار کرمان ادامه داد: از این 118 کودک، 27 نفر آنها دارای کارت آمایش معتبر، 19 نفر آنها دارای گذرنامه معتبر و 52 نفر دارای برگ سرشماری غیرمجازین بودند که تعهدات لازم از آنها گرفته شد و همچنین 20 نفر آنها غیرمجاز بودند که طرد شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32347
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.