کاهش شهرهای آبی در کرمان| ارزوئیه هم زرد شد

با زرد شدن وضعیت کرونای شهرستان ارزوئیه در اولین به‌روزرسانی نرم افزار ماسک بعد از تعیلات نوروز حالا 17 شهر در استان کرمان زرد، 2 شهر نارنجی و 4 شهر آبی هستند؛ این در حالی است که 25 اسفند 12 شهر آبی و 11 شهر زرد بود.

وضعیت کرونای شهرستان ارزوئیه در آخرین به روز رسانی نرم افزار ماسک امروز 14 فرودین از آبی به زرد تغییر کرد تا به این ترتیب تعداد شهرستان های وضعیت زرد کرمان به 17 شهر برسد.

به جز ارزوییه، ریگان، کوهبنان، انار، منوجان، بم، نرماشیر، جیرفت، قلعه‌گنج، کهنوج، رودبار جنوب، کرمان، بردسیر، زرند، راور، سیرجان، و بافت نیز زرد هستند.

2 شهر رفسنجان و شهربابک هم در وضعیت پر خطر یعنی نارنجی قرار دارند.

بر این اساس تنها شهرستان‌های رابر، فاریاب، فهرج و عنبرآّباد در وضعیت آبی هستند.

این در حالی است که قبل از تعطیلات نوروز در تاریخ 25 اسفند 99، ۱۲ شهرستان استان کرمان به رنگ آبی و ۱۱ شهرستان دیگر به رنگ زرد بود و هیچ شهری در وضعیت نارنجی قرار نداشت.

شهرستان‌های کوهبنان، انار، رابر، ارزوییه، فاریاب، عنبرآباد، رودبارجنوب، کهنوج، منوجان، فهرج و ریگان در وضعیت آبی قرار داشتند و شهرستان‌های بم، جیرفت، قلعه‌گنج، نرماشیر، کرمان، بردسیر، زرند، راور، رفسنجان و بافت به رنگ زرد بودند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67636
2 نظرات
  1. […] کاهش شهرهای آبی در کرمان| ارزوئیه هم زرد شد […]

  2. […] جنوب، کرمان، بردسیر، زرند، راور، سیرجان، و بافت در وضعیت زرد هستند که آموزش حضوری نهایتا با حضور ۱۰ دانش‌آموز قابل […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.