نتایج یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال؛


گل‌گهر و مس رفسنجان صعود کردند | مس کرمان حذف شد

پرونده رقابت‌های دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود گل‌گهر و مس رفسنجان و حذف مس کرمان برای استان کرمان بسته شد.

به گزارش کرمان‌نو، ۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور روز جمعه ۷ اردیبهشت برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعد مشخص شود.
روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انجام شده بود که شاگردان محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست دادند و به دور بعدی راه پیدا کردند.
در دیگر بازی این مرحله شب گذشته گل‌گهر توانست با ۳ گل از سد فجر سپاسی عبور کند تا صعود راحتی را به مرحله بعدی داشته باشد.
اما تیم مس کرمان درحالی‌که گل اول بازی را در مقابل چادرملو زده بود در دقایق پایانی بازی گل تساوی را دریافت کرد و بازی در ۱۲۰ دقیقه بدون گل دیگری به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۳ بازنده باشد و از صعود به مرحله بعدی باز ماند.
در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این مرحله پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این بازی درحالی‌که آلومینیوم ۲ بار از حریف خود عقب‌افتاده بود توانست بازی را به‌تساوی بکشاند ۲ گل از گل‌های آلومینیوم را شروین بزرگ مهاجم فصل گذشته مس کرمان به ثمر رساند مهاجمی که در تیم مس عملکرد خوبی نداشت.در دیگر بازی حساس سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت.
نتایج نهایی رقابت‌های مرحله یک هستم جام حذفی:
مس کرمان یک (۳) – (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)
فجر سپاسی صفر – گل گل‌گهر سیرجان ۳ (نتیجه نهایی)
هوادار ۳ – مس سونگون یک (نتیجه نهایی)
آلومینیوم اراک ۴ (۶) – (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)
تراکتور یک (۳) – (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)
ملوان ۲ – سایپا یک (نتیجه نهایی)
استقلال آبی پوش ملاثانی یک – سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117650
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.