تشریح آخرین وضعیت پروژه کارخانه پلاسمای کرمان

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پروژه کارخانه پلاسمای کرمان بیان کرد: پلاسما پروژه بسیار حیاتی، اساسی و آفندی برای استان کرمان و کشور است و کار در حال پیگیری است و زمین و آب این پروژه تامین و تاکنون سه میلیون دلار هزینه شده است.

“سیدمهدی طبیب زاده” امروز ۱۲ آذرماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با بیان اینکه به نظر می رسد اقتصاد استان بهره ور نیست، اظهار کرد: ۶ میلیارد مترمکعب آب در کشاورزی استان مصرف می شود در حالی بهره وری لازم را ندارد و باید عدم بهره وری اقتصاد استان دغدغه جدی برای همه ما باشد و این مسئله اهمیت یافته و به بحث های دانش بنیان توجه و اقتصاد استان را بهره ور کنیم.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان افزود: ارزش نهاده های انرژی در استان قبل از افزایش قیمت ها ۴۰ هزار میلیارد تومان بود و از فروش آن ۴۰۰۰ هزار میلیارد تومان در می آوریم و در واقع ۳۶ هزار میلیارد تومان هدر می رود.

طبیب زاده در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پروژه کارخانه پلاسمای کرمان بیان کرد: پلاسما پروژه بسیار حیاتی، اساسی و آفندی برای استان کرمان و کشور است و کار در حال پیگیری است و زمین و آب این پروژه تامین و تاکنون سه میلیون دلار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای خرید تجهیزات و ماشین آلات نیز توافق شده، گفت: مشکل این پروژه تامین منابع ارزی است و در این زمینه در پروسه اداری گیر کرده و منتظر مجوز دولت هستیم.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان با اشاره به اینکه درخواست تمدید مجوز سازمان غذا و دارو را داریم، افزود: سرمایه گذار پروژه پلاسما باید طی یک ماه آینده تعیین تکلیف کند که پای کار است و ادامه دهد و اگر نه شرکت دیگری کار را دنبال کند و در صورت عدم تعیین تکلیف، شرکت جدید جایگزین خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=59453
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.