باخت مس کرمان در تهران| آرمان‌گهر گل‌ریحان را گل باران کرد

در جریان هفته دوازدهم رقابت های لیگ یک آرمان‌گهر سیرجان در یک دیدار پر گل مقابل گل ریحان به پیروزی رسید و مس کرمان در تهران مقابل بادران شکست خورد.

آرمان گهر سیرجان در یک روز نسبتا آسان گل ریحان البرز را با سه گل بدرقه کرد.در هفته دوازدهم لیگ دسته یک، آرمان گهر سیرجان میزبان گل ریحان بود و با سه گل سجاد حسامی، اسماعیل کیانی و علی نظری موفق به کسب سه امتیاز بازی شد.

شاگردان شهبا که روز سختی نداشتند یک بار هم توسط امین عباسی به تیر زد.شاگردان اصغر مازیار نیز در این دیدار حملات پراکنده ای روی دروازه سیرجانی ها ترتیب دادند اما زور گل ریحان به قدری نبود که بتواند کار میزبان را سخت کند.آرمان گهر با این برد ۱۶ امتیازی شد و به میانه های جدول صعود کرد و گل ریحان نیز همچنان در پایین جدول خطر سقوط را احساس می‌کند.

مسی های کرمان اما در تهران مقابل بادران به نتیجه دو بر یک شکست خوردند. با این که با گل بابا محمدی در دقیقه ۱۴ مس پیش افتاد اما در ادامه در دقایق ۴۱ و ۷۰ دو گل دریافت کرد. این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا سومین باخت مس در این فصل رقم بخورد. با این نتیجه مس صدر جدول را از دست داد و فعلا با ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63732
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.