مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد:


اعزام ۳۸۹ ورزشکار کرمانی به رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان المپیاد استعدادهای برتر را مهم‌ترین کار در حوزه استعدادیابی پایه در ورزش کشور دانست و گفت: ۳۸۹ ورزشکار کرمانی در ۲۲ رشته ورزشی در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نشست شورای تربیت‌بدنی و ورزش استان کرمان که با حضور فداکار استاندار کرمان، جوانمرد دبیر کمیته پاراالمپیک و اعضا در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسن (ع) و یاران فداکارشان، دستور کار جلسه را بحث المپیاد ورزشی استعدادهای برتر، بازی‌های آسیایی هانگژو و بحث طرح یاران سلیمانی عنوان کرد.

او به بیان گزارشی در خصوص وضعیت ورزش استان کرمان در بخش‌های مختلف پرداخت و با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزش، سیاست کلی و رسالت اصلی مجموعه وزارت ورزش و ادارات کل استان‌ها است، گفت: در کرمان سیاست و نگاه کلی مجموعه ورزش و جوانان استان، نگاه به توسعه متوازن استان در بحث زیرساخت‌های ورزش است.

 پاریزی افزود: در سال ۱۴۰۰ با افتتاح ۲۴ پروژه به متراژ ۳۵ هزار متر و با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ با افتتاح ۴۹ پروژه به متراژ ۵۱ هزار متر و اعتبار ۱۶۱ میلیارد تومان توانستیم جمعاً ۸۶ هزار متر به سرانه فضای ورزش استان اضافه کنیم که با ۲۵ پروژه‌ای که طی هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد و ۴۰ پروژه نیمه تمامی که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، تا پایان سال استان کرمان از میانگین کشوری در رشد سرانه فضای ورزشی بالاتر خواهد بود.

 او تصریح کرد: ما از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به استان کرمان با پیگیری‌هایی که استاندار داشتند توانستیم مصوبه ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار را برای پروژه‌های ورزشی استان بگیریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107104
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.