اما و اگرهای حضور جباری در گلگهر

حضور مجتبی جباری در تیم گل‌گهر سیرجان به عنوان مربی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

«مجتبی جباری» که سال گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود، در فصل نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر قصد داشت  تا دوران مربی‌گری خود را در این رقابت‌ها آغاز کند.

به گزارش ایسنا، او برای شروع این کار، تیم گل‌گهر سیرجان را انتخاب کرد و نقطه آغاز این همکاری،‌ حضور او در استادیوم دستگردی برای تماشای بازی این تیم سیرجانی مقابل سایپا بود.

بعد از آن بازی، جباری در غیاب وینگو بگوویچ تمرینات گل‌گهر را پیگری کرد و بعد از حضور بگوویچ در تمرینات، همراه او در تمرینات حضور پیدا می‌کند و بازیکنان را تمرین می‌دهد.

اما بعد از گذشت چند هفته از حضور جباری در سیرجان هنوز قراردادی با او بسته نشده است و جباری در حال حاضر به علت بسته نشدن قرارداد و نداشتن کارت بازی، نمی‌تواند روی نیمکت تیم بشیند.

در این رابطه «حسن بدخشان» سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان درباره عقد قرارداد با «مجتبی جباری»گفت:‌ «بعید می‌دانم که تا قبل از هفته پنجم قرارداد او بسته شود چون باید کارت بازی او برای حضور در نیمکت تیم صادر شود که این اتفاق قبل از هفته پنجم نخواهد افتاد؛ توافقات مالی تقریبا انجام شده و فکر می‌کنم تا هفته آینده بتوانیم با مجتبی جباری قرارداد امضا کنیم.»

توافق مالی باشگاه گل‌گهر سیرجان با «مجتبی جباری»، مساله‌ای است که چندین هفته مد نظر مسوولان باشگاه گل‌گهر بوده  و آن‌ها تا به امروز نتوانستند با جباری به توافق مالی نهایی برسند و باید دید «مجتبی جباری» در نهایت در کنار گل‌گهر دوران مربی‌گری خود را به طور رسمی آغاز می‌کند یا از این تیم جدا می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35415
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.