یک میلیارد تومان هزینه بازسازی هیئت تیراندازی


بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان

سالن هیئت تیراندازی استان کرمان که با هزینه ۱۰ میلیارد ریال بازسازی شده بود، سرانجام بازگشایی شد.

به گزارش کرمان‌نو، میثم پاریزی در آیین بازگشایی سالن هیئت تیراندازی استان کرمان که با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان، فلاحی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، حسین‌خانی رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان و اعضا انجام شد، ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از هیئت تیراندازی استان کرمان به‌واسطه اقدام ارزشمندی که در بازسازی و بهسازی سالن تیراندازی انجام داده بود، قدردانی کرد و گفت: تیراندازی رشته‌ای المپیکی است که در استان با وجود تعدد شهرستان‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد این امکان را قطعاً می‌تواند فراهم کند که مسیر رشد و پیشرفت استعدادهای نابی که در خیلی از شهرستان‌های استان و در خیلی از روستاها و مناطق محروم وجود دارد، بتواند بستر و مسیرش فراهم شود تا اتفاق مثبتی رقم بخورد.

او افزود: ما در شهرستان‌های استان معمولاً سالن تیراندازی نداریم و اگر جایی هم بوده است سالن‌هایی با شرایط خیلی خاص و کوچک است.

پاریزی تصریح کرد: تیراندازی در شهرستان‌ها محدود به رشته اهداف پروازی می‌شود که آن هم مقطعی انجام می‌شود.

او بیان داشت: بعضی جاها هم اصلاً دستگاهش را ندارند و آن را با شرایطی می‌آورند و یک روز دو روز مسابقات را برگزار می‌کنند و قهرمانان مشخص می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بسیاری به شرایط ذاتی و ژنتیکی استعداد این ورزش را دارند؛ ولی هیچ‌وقت بستر برای این ورزش برایشان فراهم نمی‌شود؛ چون نه سالن تیراندازی وجود دارد نه امکان خرید اسلحه را دارند.

پاریزی افزود: قطعاً تیراندازی رشته پرهزینه‌ای است و مجموعه فدراسیون دنبال این است تا در استان‌ها از ظرفیت مجموعه بچه‌های سپاه استفاده شود که این اتفاق بتواند رقم بخورد و این گستردگی مناسبی را ایجاد کند.

او تصریح کرد: رشته تیراندازی در المپیاد استعدادهای برتر هم انفرادی هم تیمی مدال طلا را کسب کردند که استان را ۱۲ پله صعود دادند و ما از رتبه ۲۳ کشور در المپیاد استعداد برتر کشور، پارسال رتبه یازدهم را کسب کردیم و این اتفاق می‌تواند تا رتبه هفتم و هشتم هم رقم بخورد.

پاریزی بیان داشت: در مجموع کرمان استان جوانی است که ظرفیت‌های بسیاری دارد و باید از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117422
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.