روابط عمومی باشگاه مس کرمان گفت:


باشگاه منتظر نظر مربی اسپانیایی برای پیوستن به تیم است

به گفته روابط عمومی باشگاه مس کرمان کالی تروئبا مربی اسپانیایی هنوز با باشگاه مس کرمان در مورد جزییات قرارداد به نتیجه نرسیده و قرار شده بعد از بررسی پیشنهادهای باشگاه‌، این مربی نظرات خود را به باشگاه ارائه دهد.

به گزارش کرمان‌نو،‌ روز جمعه 23 دی‌ماه خبر پیوستن یک مربی اسپانیایی به تیم مس کرمان برای تقویت تیم به گوش می‌رسید. کالی تروئبا مربی اسپانیایی پیشین تیم‌های راسینگ سانتاندر و پونفرادینا و سابقه فعالیت در اتلتیکومادرید به‌عنوان سرآنالیزور را نیز در کارنامه دارد.

او حتی در بازی مس کرمان و صنعت نفت آبادان نیز حضور داشت و بازی را از روی سکوها تماشا کرد.

اما امروز ۲ خبر متفاوت از حضور این مربی در جمع مسی‌ها منتشر شد.

خبرگزاری مهر ساعت 9 صبح امروز خبر از پیوستن تروئبا به تیم مس کرمان را منتشر کرد. اما ۲ ساعت بعد سایت خبری ورزش ۳ از بسته نشدن پرونده این مربی اسپانیایی خبر داد.

به گزارش ورزش 3،‌ کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان اما برخلاف شایعات و انتقادات شکل گرفته مدعی است که طرفین هنوز پای میز مذاکره حاضر هستند و اینکه گفته می‌شود توافق به انجام نرسیده شاید درست باشد اما به معنای منتفی شدن و پایان مذاکرات نیست. مدیرعامل ورزشی و باسابقه مس کرمان امیدوار است در راستای مذاکرات صورت گرفته به نتایجی مطلوب در این توافق دست یافته و مشکلی باشگاه را در‌ آینده از حیث مفاد آن تهدید نکند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با تاکید به این موضوع که مجموعه در تلاش برای دستیابی به خواسته‌های کادرفنی است و در این راستا با بازیکنان داخلی مدنظر وی نیز توافقات صورت گرفته، موضوع جذب نفرات خارجی را با توجه به شرایط و دستورالعمل‌ها با وسواس بیشتری دنبال می‌کند و مدعی است که برای تقویت تیم جای نگرانی نخواهد بود و همه چیز طبق نظر کادرفنی و فرزاد حسین خانی پیش خواهد رفت.

قرائی روابط عمومی باشگاه مس در رابطه با پیوستن این مربی اسپانیایی به کرمان‌نو می‌گوید: شرایط قرارداد را قبل از ورود به ایران به این مربی اعلام کردیم و آمدن به ایران هم به نوعی موافقت با این قرار بوده.

قرائی ادامه داد: در مذاکرات روز گذشته بعضی تغییر خواسته‌ها داشتند و باشگاه هم بعد از بررسی‌ها خود، شرایط خود باشگاه را نیز به تروئبا اعلام کرد. قرار شد که بعد بررسی پیشنهادهای باشگاه نظر خودش را به باشگاه اعلام کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100606
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.