بودجه وزارت ورزش و جوانان هزینه جوانان نمی‌شود

شهباز حسن‌پور صبح امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با تعدادی از سازمان‌های مردم‌نهاد جوان زیرمجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار داشت: زیبایی، نشاط و مثبت‌اندیشی از ویژگی‌های جوان است و توجه به جوانان از دغدغه‌های نظام و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه آینده جامعه به نسل جوان نیازمند است گفت: هر جامعه‌ای برای آنکه بخواهد در آینده موفقیت کسب کند باید از الان به جوانان خود بها داده و آنها را وارد میدان عمل کند.

به گزارش تسنیم، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دغدغه کشور از دولت و مجلس زمینه‌سازی برای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف کشور است افزود: به‌همین دلیل در سال گذشته بودجه وزارت ورزش و جوانان 200 درصد رشد داشت در حالی که در تاریخ 110 سال گذشته قانون کشور چنین اتفاقی نیافتاده بود.

وی با بیان اینکه این افزایش بودجه در حالی انجام شده که بودجه تمام وزارتخانه‌ها کاهش یافته است خاطرنشان کرد: متاسفانه در بخش جوانان هیچ‌کاری انجام نشده است و به‌همین دلیل استیضاح وزیر ورزش و جوانان را امضا کردم.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه متاسفانه بودجه وزارت ورزش و جوانان هزینه جوانان نمی‌شود گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان باید در این زمینه از وزارت ورزش مطالبه‌گری کند.

وی با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی سازمان‌های مردم‌نهاد جوان کشور در استان کرمان افزود: برای این رویداد بزرگی که در استان کرمان برگزار می‌شود، حداقل دو یا سه نفر از کرمان نامزد شوند که حداقل یک‌نفر در مجمع کشوری رای بیاورد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23161
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.