استقلال ملاثانی ۳-۰ مس‌کرمان


خریدهای آقای سرمربی به داد مس نرسید

مس‌کرمان علیرغم اضافه شدن بازیکنان خارجی، از جام حذفی در برابر حریف دسته اولی حذف شد.

به گزارش کرمان‌نو، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم‌های مس‌کرمان و استقلال ملاثانی از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند، این بازی که در ۹۰ دقیقه برنده نداشت به وقتهای اضافه کشیده شد و استقلال ملاثانی توانست با برتری ۳ بر یک نارنجی‌پوشان کرمان را در پایان ۱۲۰ دقیقه شکست دهد.
درحالی که فرزاد حسینخانی برای تقویت تیمش خواهان جذب بازیکن خارجی بود و در نیم فصل دوم ۲ بازیکن خارجی به تیم مس اضافه کرد، اما این ۲ بازیکن نه تنها گره‌گشای مس نبودند بلکه تا اینجای کار کیفیت خوبی هم نداشتند.
دربازی امروز مس‌کرمان با استقلال ملاثانی در کمال ناباوری و درحالی که شایعاتی هم مبنی بر حاضر نشدن این تیم در برابر مس به گوش می‌رسید سرانجام ملاثانی‌ها توانستند مس را در اهواز با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. شکستی که برای مس سنگین تمام خواهد شد.
شاگردان فرزاد حسین‌خانی سال گذشته با وجود رقابت در لیگ یک، به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده بودند اما امسال نتوانستند حتی راهی یک چهارم نهایی شوند.
در این مسابقه خرید خارجی حسینخانی رون کوک تونگبیک مدافع استرالیایی مس با کارت قرمز از بازی اخراج شد و تک گل مسی‌ها را عارف رستمی به ثمر رساند.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101675
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.