حضور مدیرعامل و سرمربی مس‌کرمان در دفتر خرمی‌شاد


دیدار مدیرعامل و سرمربی مس‌کرمان با مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس

مدیرعامل باشگاه مس‌کرمان به همراه محمودی‌نیا سرمربی این تیم با حضور در دفتر خرمی‌شاد مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس انتصاب ایشان را به این سمت تبریک گفتند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی باشگاه مس‌کرمان، قرایی مدیرعامل باشگاه مس‌کرمان به همراه محمودی‌نیا سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با حضور در دفتر خرمی شاد مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس انتصاب ایشان را به این سمت تبریک گفتند.

در این دیدار که آقای محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران نیز حضور داشتند، مدیرعامل باشگاه مس‌کرمان با آرزوی موفقیت برای خرمی‌شاد در سمت مدیرعاملی شرکت ملی صنایع مس، حضور ایشان را فرصتی مغتنم برای پیشرفت تمامی عناصر این شرکت از جمله باشگاه‌های ورزشی دانستند و مدیریت جدید این شرکت را مدیری متخصص و متعهد به کار و تولید عنوان کردند که حضورشان بی‌شک انرژی و توانی مضاعف به همه ارکان این شرکت خواهد بخشید.

در ادامه این نشست صمیمی قرایی گزارشی از روند فعالیت‌های باشگاه به مدیریت عامل شرکت ملی صنایع مس ارائه نمود و بر اهمیت نقش و جایگاه باشگاه بزرگ مس‌کرمان در میان باشگاه‌های تحت پوشش این شرکت تاکید کرد.

در این دیدار خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز با تشکر از فعالیت‌های باشگاه مس‌کرمان، ضمن حمایت از مجموعه مدیریتی این باشگاه در مواجه با مشکلات بر این نکته تاکید کردند که مدیریت باشگاه مس‌کرمان بدون توجه به حواشی و با قدرت کامل فعالیت‌های این باشگاه را مدیریت کرده و قطعا فعالیت‌های این باشگاه نیز با حمایت‌های کامل و بی‌دریغ شرکت ملی صنایع مس همراه خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107505
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.