رقابت دوستان سابق در سیرجان


رقابت حساس بین شهرداری و ملوان در هفته‌ی اول لیگ برتر فوتبال زنان

هفته‌ی اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی روز جمعه در سیرجان بین ۲ تیم شهرداری سیرجان و ملوان بندرانزلی برگزار خواهد شد که مریم ایراندوست سرمربی امسال شهرداری در مقابل تیم ملوان که به‌نوعی خانه اوست قرار می‌گیرد و چترنور و بهشت نیز ۲ مهاجم چند سال گذشته شهرداری و تیم ملی نیز پس از جدایی از شهرداری سیرجان حالا با پیراهن ملوان مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرند.

به گزارش کرمان‌نو، شانزدهمین دوره لیگ برتر زنان در حالی از روز جمعه ۲۶ آبان با ۳ دیدار شروع می‌شود که در حساس‌ترین بازی این هفته تیم شهرداری سیرجان در سیرجان میزبان تیم ملوان بندرانزلی خواهد بود.
این بازی از جهات مختلف قابل توجه است و می‌تواند بازی جذاب و پرحاشیه‌ای نیز باشد.
در تیم سیرجانی با تغییراتی که در کادر فنی ایجاد شده این فصل مریم ایراندوست جای مریم جهان‌نجاتی را گرفته است. از طرفی ایراندوست باید در مقابل تیم همیشگی خودش یعنی ملوان بندرانزلی قرار بگیرد که بسیار به جذابیت‌های این بازی اضافه می‌کند.
از دیگر جذابیت‌های این بازی حضور ۲ یاغی فصل قبل شهرداری سیرجان مقابل این تیم است. افسانه چترنور و شبنم بهشت ۲ بازیکنی هستند که فصل قبل با شروع حواشی ایجاد شده در تیم شهرداری سیرجان که منجر به جدایی مریم جهان‌نجاتی سرمربی سابق این تیم شد با دفاع از مریم جهان‌نجاتی حاشیه‌هایی در تیم شهرداری داشتند و در پایان فصل نیز از تیم شهرداری جدا شدند.
زوج خط حمله تیم ملی در روزهای گذشته به تیم ملوان بندرانزلی پیوستند تا اولین دیدار خود را در مقابل تیم سابق به میدان بروند.
تفاوت لیگ امسال با سال‌های قبل این است که امسال در کنار مثلث همیشگی مدعیان که شامل ۳ تیم خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان بوده امسال با اضافه شدن بازیکنانی مانند چترنور و بهشت و چندین ملی‌پوش دیگر مانند مینا نافعی و محدثه زلفی به تیم ملوان این تیم نیز به جمع مدعیان اضافه شده است.
بازی فردا در سیرجان با حضور مریم منظمی نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال و گلاره ناظمی مسئول سازمان لیگ فوتبال زنان برگزار می‌شود که این هم از نکات مهم این بازی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111102
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.