دادستان زرند خبر داد؛


ماجرای فردی که با رسید جعلی از فروشندگان زرندی کلاهبرداری می‌کرد چه بود؟

دادستان زرند از دستگیری فردی که با رسید جعلی از کسبه کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد و از مال‌باختگان خواست، با مستندات به کلانتری ۱۱ زرند مراجعه کنند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا یعقوبی گفت: با شکایت تعدادی از کسبه زرند مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از آن‌ها، دستور دستگیری متهم صادر و در نهایت مأموران پر تلاش کلانتری ۱۱ زرند، پس از انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در خصوص نحوه ارتکاب جرم تصریح کرد: متهم هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد و در بازجویی به‌عمل‌آمده به ارتکاب چندین فقره کلاهبرداری اقرار کرده است.

او افزود: کلاهبرداری به این نحو بوده است که در زمان پرداخت وجه محصول خریداری شده، به بهانه همراه‌نداشتن کارت‌بانکی و پول نقد درخواست واریز وجه به شماره کارت فروشندگان را داشته، اما پس از ثبت مبلغ و اطلاعات کارت‌بانکی افراد و نشان‌دادن رسید اولیه، از تأیید نهایی پرداخت وجه امتناع می‌کرده است.

 این مقام قضایی با اشاره به لزوم دقت کافی فروشندگان در موارد مشابه و رویت کامل رسید پرداخت موفق وجه، بیان داشت: فروشندگان در راستای صیانت از اموال خود با فعال‌کردن سامانه پیامک بانکی و یا از طرق دیگر، واریز موفق وجه را راستی‌آزمایی کنند.

او افزود: درصورتی‌که از افراد دیگری با این ترفند کلاهبرداری شده، می‌توانند با مراجعه به کلانتری ۱۱ زرند شکوائیه خود را با ارائه مستندات برای پیگیری تقدیم کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111096
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.