مس‌کرمان صفر - خیبر خرم آباد ۲


سومین باخت از ۴ بازی خانگی برای مس‌کرمان

سومین باخت خانگی مس‌کرمان درحالی رقم خورد که این تیم این روزها وضعیت خوبی ندارد و با این باخت در هفته‌ی هفتم با ۴ باخت در رده‌ی پانزدهم از جدول ۱۸ تیمی قرار گرفت.

به گزارش کرمان‌نو، در چارچوب هفته‌ی هفتم فوتبال لیگ دسته‌ی یک کشور از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهید باهنر تیم فوتبال مس‌کرمان میزبان خیبر خرم آباد بود که با ۲ گل بازی را به این تیم واگذار کرد و سومین شکست خانگی را متحمل شد.

این مسابقه دومین بازی نارنجی‌پوشان کرمانی با سرمربی موقت خودشان یعنی مهدی نامجو بود. مسی که با این باخت به اوج روزهای تاریکش رسید.
این تیم هنوز سرمربی ندارد و نامجو که کمک مربی محمودی‌نیا بوده سرمربیگری موقت این تیم را برعهده داشت حالا از ۶ امتیازی که هدایت نارنجی‌پوشان را داشته یک امتیاز کسب کرده است.

مس در قعر جدول ۱۸ تیمی با ۵ امتیاز قرار دارد. تیمی که در همین چند هفته بارها و بارها مورد انتقاد قرار گرفته بود حالا با این باخت شرایط بدتری را هم پیدا می‌کند.

دروازه‌ی مسی‌ها در دقایق ۲۰ و ۵۳ به ترتیب توسط حمیدرضا طاهرخانی و سجاد دانایی‌باغکی باز شد و تلاش این تیم برای جبران گل‌های خورده نتیجه‌ای در بر نداشت. مسی‌ها در دقیقه ۷۳ روی ضربه‌ی آزاد می‌توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند اما توپ این تیم به تیر دروازه برخورد کرد تا نتیجه با همان ۲ گل ادامه پیدا کند و در نهایت بازی با همان ۲ گل تیم خیبر به پایان برسد.

از حواشی این دیدار وقفه‌ی بازی در دقایقی از نیمه اول بود که داور، بازی را متوقف کرده بود.

در دقیقه ۲۵ مسابقه در حالی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود خیبر خرم آباد دنبال می‌شد، اعتراض مربی مس‌کرمان به نماینده فدراسیون در کنار زمین باعث شد تا داور وسط به کنار خط بیاید.

اگرچه داور مسابقه اقدام به اخراج مربی مس کرد اما این مربی اعلام کرد که حاضر نیست از کنار زمین به روی سکوها یا رختکن برود و به همین خاطر داور اجازه شروع مجدد بازی را نداد.

همین اتفاق سبب شد تا بازی مس و خیبر بیش از ۱۰ دقیقه متوقف شود و در نهایت با خروج این مربی از کنار زمین بازی از سر گرفته شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109961
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.