میزبان‌کشی در داربی استانی لیگ فوتبال زنان


عبور دختران «خاتون بم» از «شهرداری سیرجان»

حساس‌ترین دیدار فصل فوتبال زنان، در هفته دوازدهم مسابقات، درحالی امروز شنبه از ساعت ۱۳ در سیرجان برگزار شد که در پایان شاگردان مرضیه جعفری توانستند با ۴ گل حریف خود را شکست دهند.

به گزارش کرمان‌نو، بازی ۲ تیم شهرداری سیرجان و خاتون بم نه تنها داربی کرمان محسوب می‌شد بلکه با توجه به موقعیت حساس ۲ تیم در جدول رقابت‌ها مهمترین و حساس‌ترین بازی هفته‌ی دوازدهم نیز بود و به تعبیری فینال این رقابت‌ها محسوب می‌شد.
این بازی که در سیرجان برگزار شد برای ۲ تیم حکم مرگ و زندگی را داشت و تا حدود زیادی تیم برنده می‌توانست خیال خودش را برای بازی‌های آینده راحت کند اما تیم سیرجانی نتوانست از شرایط بازی خانگی بهره ببرد و با پیروزی در این مسابقه امتیازش را با خاتون برابر کند.
در این مسابقه زهرا قنبری در دقیقه ۲۳ و ۶۵ و ۸۲ و مونا حمودی در دقیقه ۷۰ برای خاتون گلزنی کردند و ۲ گل شهرداری سیرجان را افسانه چترنور در دقیقه ۲۹ و ۷۶ این مسابقه به ثمر رساند.
تیم خاتون بم با این پیروزی با ۳۴ امتیاز در رتبه‌ی اول جدول رقابت‌ها قرار دارد و ۲ تیم دیگر مدعی یعنی سپاهان و شهرداری سیرجان در رتبه‌های بعدی جدول قرار دارند.
شهرداری سیرجان با این باخت با ۲۸ امتیاز و با توجه به پیروزی سپاهان در دیگر بازی هفته‌ی دوازدهم از رده‌ی ‌دوم به رده‌ی سوم جدول سقوط کرد و با این شکست رتبه‌ی دوم جدول را نیز از دست داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100568
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.