مدیرکل ورزش و جوانان: فوتبال کرمان هدفمند به توسعه متوازن بپردازد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: هیات فوتبال به طور هدفمند به توسعه متوازن این استان بپردازد و اقدامات مهم و تاثیرگذار نیز در این زمینه پیگیری و برنامه‌ریزی شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، میثم پاریزی روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال کرمان افزود: فوتبال این استان با توجه به شرایط امروز، به عنوان قطعه مهمی از پازل ورزش کشور محسوب می شود و امیدواریم این هیات بتواند با قدرت به کار خود ادامه دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار داشت: کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور شرایط خاصی را چه از نظر وجود ۲۳ شهرستان و هم در زیرساخت های ورزشی بویژه فوتبال دارد.

وی تصریح کرد: استان کرمان با احداث صدها زمین چمن طی سالهای گذشته در حوزه فوتبال اقدامات خوبی انجام داده و این زیرساخت ها در جاهایی که مهد استعداد بودند، احداث و بهره برداری شده است.

پاریزی یادآور شد: نامزدهای هیات فوتبال کرمان پس از انتخاب، نگاهی ویژه به توسعه فوتبال این استان به شکل متوازن داشته باشند.

بومی سازی در حوزه باشگاهی و استعدادیابی

وی اضافه کرد: همانقدر که باشگاه های صنعتی برای ما مهم هستند، بومی سازی در حوزه باشگاهی استعدادیابی، توسعه فوتبال و فوتسال بانوان و توازن در آموزش بایستی در برنامه این هیات لحاظ شود که از جذابیت های این ورزش پرطرفدار نفعی برای استان کرمان ببریم.

متولی ورزش و جوانان در کرمان افزود: انتظار داریم این استان باتوجه به گستردگی، تعدد تیم ها و نقشی که در توسعه فوتبال ملی و حمایت های بنگاه ای اقتصادی دارد، در فدراسیون فوتبال کشور هم صاحب کرسی باشد که توقع نیز همین است تا کرمان قوی تر از گذشته در فوتبال کشور به کار خود ادامه دهد.

وی عنوان کرد: از نقاط بارز این مجمع انتخاباتی نداشتن دخالت اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و هیات استان کرمان در مجمع بود، لذا امروز انتخاباتی شفاف، سالم و صادقانه را برگزار می کنیم.

پاریزی ابراز داشت: مسئولیت آینده فوتبال استان کرمان با رای دهندگان است و امیدواریم با آگاهی کامل انتخابی در راستای تحولی جدید در استان کرمان داشته باشیم.

محمد جواهری سرپرست هیات فوتبال استان کرمان نیز در این آیین گفت: نمی توانیم فوتبال را از دنیای مدرن کنونی حذف کنیم زیرا این ورزش با خانه و زندگی ما در هم آمیخته و کمتر چیزی مثل فوتبال داریم که چنین به پستوی زندگی ها راه یافته باشد.

همچنین هفت کاندید مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کرمان در این نشست به ارائه برنامه های خود پرداختند.

علیرضا ابراهیمی، عباس ارجمند کرمانی، مهدی جهانشاهی، علیرضا دادگر، علیرضا کهوری، وحید محمدی و محمدجواد یزدپور به عنوان اعضای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کرمان برای چهار سال آینده هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86287
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.