مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:


مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی هانگژو امکان پذیر نبود

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان درخصوص مراسم بدرقه‌ی ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی هانگژو به کرمان‌نو گفت:« شرایط برای اینکه قبل اعزام مراسم بدرقه بگیریم امکان پذیر نبود. ما هرچه تلاش کردیم که تمام ورزشکاران باشند تا در مراسمی یکجا آنها را بدرقه کنیم نشد.»

پاریزی ادامه داد:«برای بدرقه‌ مراسمی را پیش‌بینی نکرده بودیم اما میخواستیم مراسم کلی برای ورزشکاران بگیریم. اما چون تا دقیقه ۹۰ ورزشکاران اعزامی مشخص نبود و لیست کم و زیاد می‌شد. از طرفی اردوهای ورزشکاران هم تفاوت داشت بعضی تیمی بودند باید زودتر می‌رفتند. بعضی انفرادی بودند دیرتر باید می‌رفتند. نمی‌شد یک مراسم یکجایی برگزار شود.»
او ادامه داد: «تصمیم بر این شد بعد از اینکه ورزشکاران برگردند تجلیل کنیم. تا جایی که می‌توانستیم سعی کردیم با ورزشکاران قبل از اعزام در دفتر خودمان دیداری داشته باشیم.»
مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد کاهش تعداد ورزشکاران اعزامی‌ نیز به کرمان‌نو گفت: «کاروان‌هایی که تا قبل از المپیک توکیو اعزام می‌شدند همیشه تعدادشان بیشتر بوده و در دوره‌ی قبل هم بیش از ۵۰۰ نفر اعزام شدند اما کاروانی که این سری اعزام شد تقریبا ۲۰۰ و خورده‌ای نفر هستند. در برخی از رشته‌ها بین ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش داشتیم.»
او ادامه داد:« سیاست این بوده که با توجه به هزینه‌های بالا اعزام کاروان‌ها به‌صوت کیفی صورت بگیرد و افرادی که شانس کسب مدال دارند اعزام شوند.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109875
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.