آیا تیم‌ها برای قهرمان نشدن خاتون بم تبانی می‌کنند؟


مرضیه جعفری: تیم‌ها برای جلوگیری از قهرمانی خاتون، مقابل ما حاضر نمی‌شوند

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال خاتون بم است، تیمی که کارنامه درخشانی در فوتبال بانوان ایران دارد. یک رقیب در کشور دارد آن هم از شهر سیرجان. حالا جعفری در تحلیل شرایط تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان به «کرمان نو» می‌گوید: یکی از مشکلات ما در نیم فصل اول این بود که تیم‌ها مقابل ما حضور پیدا نمی‌کردند، در نیم‌فصل اول سه تیم در مقابل ما حضور پیدا نکردند و این به شدت به ضرر ما بود.

به گزارش کرمان‌نو، مرضیه جعفری سرمربی خاتون بم درباره‌ی عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: امسال تیم ما یکسری بازیکن را ازدست داد اما تلاش ما از ابتدای فصل این بود که در پایان فصل قهرمان شویم. با توجه به اینکه مدیرعامل تیم ما نگاه ویژه‌ای به ورزش بم و بحث ورزش بانوان دارد ما تمام تلاشمان بر این است که قهرمانی خود را تکرار کنیم.
جعفری در ادامه گفت: متاسفانه در نیم فصل اول از ۹ بازی ما ۳ تیم مقابل ما برای بازی حاضر نشدند و این به ضرر ما بود چون از شرایط بازی دور می‌شدیم و نمی‌توانستیم تقاضل گلمان را بالا ببریم و به نظرم این اتفاق شرایط ناعادلانه‌ای را برای تیم ما رقم زد و ما تقریبا یک هفته در میان بازی کردیم.
وی افزود: حتی بازی با نیشابور با وجود اینکه ما به نیشابور رفتیم اما تیم نیشابور مقابل ما بازی نکرد و امیدوارم نیم فصل دوم این اتفاق نیوفتد.
سرمربی خاتون درباره‌ی قانون تفاضل گل در ادامه گفت: قرار است در نیم فصل دوم بحث تفاضل گل از قهرمانی در فوتبال بانوان حذف شود چون تنها تیمی که تیم‌ها مقابل آن حضور پیدا نکردند تیم ما بود و این شرایط را برای ما خیلی سخت کرد.
وی در پاسخ به این سوال که درصورت حذف شرط تفاضل گل برای قهرمانی چه شرط دیگری قرار است اجرا شود گفت: هنوز مشخص نیست و قرار است قانون جدیدی وضع شود که اگر در پایان امتیازات برابر شد قهرمان با قانون دیگری مشخص شود.
جعفری درباره‌ی وضعیت خاتون بم گفت: خداراشکر وضعیت تیمی ما خوب است و تمام تلاش ما بر این است که با تمرینات و کارهایی که انجام می‌دهیم بتوانیم قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کنیم.
وی درباره‌ی مصدومان تیمش گفت: ما گلرمان را در اردوی تیم ملی و بازی دوستانه‌ای که با بلاروس داشتند از دست دادیم و این به ضرر ما بود، اما با بازگشت گلرمان خوشبختانه وضعیت به روال خوبی برگشته است و امیدوارم که بتوانیم در ادامه نتایج خوبی را بدست بیاوریم و در پایان فصل قهرمانی خود را تکرار کنیم.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100012
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.