تساوی بدون گل در خانه برای مس‌کرمان


 مس کرمان ۰-۰ سایپا | جایگاه محمودی‌نیا همچنان لرزان

 به گزارش «کرمان نو» از محل مسابقه دو تیم مس کرمان و سایپا از لیگ دسته یک، درحالی‌که مس پس از ۲ باخت متوالی نیاز به برد در بازی هفتهٔ چهارم داشت در خانه مقابل سایپا و با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش کرمان‌نو، بازی‌های هفتهٔ چهارم لیگ دستهٔ یک فوتبال کشور در حالی از عصر سه‌شنبه ۳ مهر برگزار شد که از ساعت ۱۸ مس‌کرمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف سایپا رفت.
مسی‌های کرمان که با ۲ باخت متوالی از هفتهٔ دوم و سوم شرایط خوبی نداشتند و ۳ امتیاز از ۹ امتیاز آن‌ها را با شرایط سختی روبرو کرده بود.
نارنجی‌پوشان کرمانی در چهارمین هفته لیگ دستهٔ یک به مصاف سایپا یکی از مدعیان این لیگ رفتند که از هر ۳ بازی قبلی خود با پیروزی از زمین خارج شده بود.
نیمه اول بازی ۲ تیم بدون گل سپری شد و دو تیم بدون زدن گلی به رخت‌کن رفتند.
نیمه دوم را سایپا بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی موقعیت گل‌زنی داشت که توسط دروازه‌بان مس این موقعیت مهار شد و از دست رفت.
در دقیقه ۴۹ نیز سایپا در موقعیت گل‌زنی قرار گرفت که این حمله سایپا نیز نتیجه‌ای را در بر برنداشت و توسط دروازه‌بان مس مهار شد.
باگذشت دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی از سمت دو تیم پایاپای دنبال شد و هر ۲ تیم حملات نصف و نیمه‌ای روی دروازه‌های یکدیگر داشتند.
در دقیقه ۶۷ درحالی که مسی‌ها در موقعیت گل‌زنی قرار گرفتند داور آفساید مهاجم مس را گرفت و این توپ نیز توسط دروازه‌بان سایپا مهار شد.
باوجوداینکه مسی‌ها برای خارج‌شدن از بحران نیاز به برد در این بازی خانگی داشتند اما نتوانستند از شرایط میزبانی استفاده کنند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109247
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.