بهناز طاهرخانی:


کاپیتان تیم خاتون از مرگ ملیکا خبر ندارد!

بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی در بیستمین جام ملت‌های فوتبال زنان ۲۰۲۲ آسیا، هنوز از درگذشت هم‌تیمی‌اش ملیکا محمدی خبر ندارد.

به گزارش کرمان‌نو،‌ بهناز طاهرخانی، ملیکا محمدی و زهرا خواجوی سه بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال زنان ایران و باشگاه خاتون بم، بامداد سوم دی ۱۴۰۲ دچار سانحهٔ مرگبار رانندگی در خودروی تیبا شدند که منجر به درگذشت ملیکا محمدی شد. واقعهٔ اسفار و اسفناکی که ورزش ایران را به شوکی تلخ فروبرد تا دو بازیکن مطرح و سرشناس دیگر هم زمین‌گیر شده و به نظر دورهٔ نقاهت آنها طولانی‌تر از زمانی معقول برای بازگشت به میادین فوتبال ارزیابی شود.

مراسم‌های بدرقهٔ پیکر ملیکا محمدی در این مدت در سه شهر و ورزشگاه مختلف، یعنی ورزشگاه فجر شهر بم، حافظیه شیراز و ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد تا پس از آن، پیکر بی‌جان او به آمریکا، محل زندگی خانواده ستاره درگذشتهٔ تیم ملی منتقل شود.

دراین‌بین زهرا خواجوی هم که وضعیت مطلوب‌تری نسبت به بهناز طاهرخانی داشت، زودتر از بیمارستان به تهران منتقل شد تا شرایط درمان دروازبان اول این روزهای تیم ملی که دچار آسیب‌های روحی و جسمی در ناحیه لگن پا و دست شده بود پیگیری شود.

کاپیتان تیم ملی و ستارهٔ باشگاه خاتون بم دهم دی‌ماه از بیمارستان مرخص شده و چهار روز بعد با هواپیما به تهران و بعد تاکستان منزل پدری خود منتقل شد.

بهناز طاهرخانی هنوز تا بیستم دی‌ماه و هفده روز بعد از درگذشت ملیکا محمدی از وقوع این اتفاق تلخ خبر ندارد و به خواست پزشکان معالج به او خبری گفته نشده و نباید گفته شود، چون هر شوکی باتوجه‌به خونریزی مغزی و لخته خونی که در سر او وجود داشته برایش مناسب نیست.

در حال حاضر وضعیت کاپیتان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بهتر از قبل است؛ اما هنوز هوشیاری او به شرایط مطلوبی نرسیده و همچنین درد گردن او را اذیت می‌کند.

او می‌تواند راه برود؛ ولی باید از گردن‌بند محافظ گردن استفاده کند تا مهره گردنش که به‌شدت آسیب‌دیده تکان نخورد.

و اما سؤال مهمی که ذهن را مشغول می‌کند این است که آیا بهناز طاهرخانی می‌تواند به فوتبال برگردد؟

تنها نگرانی برای بازگشت بهناز طاهرخانی از رقابت‌های سال آینده و هفدهمین دورهٔ لیگ برتر به زمین فوتبال، خونریزی محدود مغزی و لخته‌های خون موجود در سر اوست که در ساعات اولیه وقوع تصادف اتفاق افتاده و چند روز اخیر با معاینات پزشکان متخصص بررسی خواهد شد.

در حال حاضر که او ادامه شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران و بازی برای باشگاه خاتون بم را ازدست‌داده، می‌تواند راحت حرف بزند؛ اما هنوز مطالبی هست که در ذهن و خاطرش نمی‌تواند به یاد بیاورد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113724
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.