یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ شگفتی کامل نشد| شکست سنگین مس مقابل تراکتور

تیم فوتبال مس کرمان با شکست مقابل تراکتور آذربایجان از صعود به نیمه نهایی جام حذفی بازماند.

شاگردان مجتبی حسینی که توانسته بودند با حذف ذوب‌آهن، شگفتی‌ساز جام حذفی لقب بگیرند، در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز شکست تلخی را تجربه کردند و با نتیجه چهار بر یک باختند.

تراکتوری ها در این بازی با ترکیب رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و اوکاچا حمزاوی در زمین حضور یافتند.

مسی ها نیز برای رویارویی با حریف خود با ترکیب فرهاد کرمانشاهی، علیرضا آرتا، میثم تهیدست، مجتبی مقتدایی، امیر طاهر، امین جهان کهن، ارشیا عباسی، پوریا غلامی، حسین شنانی، رضا صدری، بهرام رشید فرخی پا به میدان گذاشتند.

تراکتور در این بازی و در نیمه اول کار مس را عملا تمام کرد و با سه گل محمدرضا خانزاده در دقیقه ۳۲، اشکان دژاگه در دقیقه ۴۲ و پناتی رضا اسدی در دقیقه ۴۴ مس کرمان را شکست داد.

نیمه دوم مس کرمان سعی کرد تا سه گل خورده نیمه اول را جبران کند و در دقیقه ۶۱ رشید فرخی موفق شد از غفلت مدافعان تراکتور استفاده کند و گل اول شاگردان مجتبی حسینی را به ثمر برساند.

با این‌حال این پایان کار نبود و تراکتور با ضربه سر سعید مهری در دقیقه ۷۷، تیر خلاص را به مس کرمان زد تا بازی ۴ بر یک به سود تراکتور پیش برود.

تلاش مس کرمان تا پایان بازی برای جبران نتیجه کافی نبود و در نهایت تراکتور با نتیجه ۴ بر یک موفق شد مس کرمان را شکست دهد تا به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42810
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.