معاون استاندار کرمان خطاب به بنگاه‌های اقتصادی استان:


یارانه‌ای که به کارکنان می‌دهید در قالب تورهای گردشگری مثل کویرگردی باشد

معاون استاندار کرمان در بازدید از نمایشگاه گردشگری اعلام کرد: اول باید جاذبه‌های گردشگری استان را معرفی کنیم و به تمام شرکت‌ها گفته‌ایم که مخارجی که در قالب یارانه به کارکنان می‌دهید در قالب تورهای گردشگری مثل کویرگردی و غیره باشد.

به گزارش کرمان نو، حسن‌زاده معاون استاندار کرمان در بازدید از نمایشگاه گردشگری اعلام کرد که با موافقت استاندار یک رینگ در کویر ایجاد می‌شود و گردشگری از اولویت‌های معاونت اقتصادی است.
. تأکید دیگر معاون استاندار بر تجمع رویدادهای بزرگ در کرمان است، رویدادهایی همچون چوگان که به گفته او در مقاطع برگزاری هتل‌داری کرمان را رونق بخشیده است.

او با بیان اینکه ۹۰ درصد گردشگران ارگ و برخی دیگر از مناطق ویژه استان غیربومی هستند، تأکید کرد که باید از ظرفیت بومی هم استفاده شود. معاون استاندار با بیان اینکه مردم کرمان باید به خودباوری برسند و ابتدا خودشان از بناهای تاریخی خود بازدید کنند، گفت: اولین نگاه این است که مردم کرمان با آثار کرمان آشتی کنند و اقتصاد گردشگری در برنامه‌های استان است.

گردشگری معدن از دیگر محورهای مورد تأیید معاون استاندار بود و اعلام کرد که به‌زودی سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این حوزه انجام خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115168
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.