اداره کل هواشناسی کرمان اعلام کرد؛


بارش پراکنده باران در استان کرمان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر و در برخی از مناطق بارش پراکنده باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابریست، گفت: برای امروز افزایش ابر پدیده غالب جوی است و از بعدازظهر امروز تا اواخر فردا در مناطقی همچون شمال، شمال غربی، جنوب و جنوب غربی استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

او افزود: در این مناطق آب‌گرفتگی معابر به‌صورت لحظه‌ای است و در مناطق مستعد و ارتفاعات بارش به‌صورت برف است؛ لذا از صعود به ارتفاعات و تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود.

 سلاجقه بیان کرد: همچنین برای امروز در مناطق جنوب شرقی استان وزش باد نسبتاً شدید را داریم که این پدیده باعث خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا را به دنبال دارد.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده است.

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۴ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112981
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.