دادستان مرکز استان اعلام کرد:


آدم‌ربایی مسلحانه در ریگان با آزادی گروگان‌ها پایان یافت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از پایان عملیات گروگان‌گیری در شهرستان ریگان خبر داد و گفت: آدم‌ربایان قصد داشتند گروگان‌ها را از مناطق مرزی و هم‌جوار ۲ استان خارج کنند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، مهدی بخشی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر ۲ فقره آدم‌ربایی مسلحانه در شهرستان ریگان، بلافاصله باتوجه‌به اهمیت این اقدام ضد امنیتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
این مقام ارشد قضایی در استان کرمان بیان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد آدم‌ربایان قصد داشتند گروگان‌ها را از مناطق مرزی و هم‌جوار ۲ استان خارج کنند که به‌منظور حفظ جان گروگان‌ها، تحقیقات گسترده برای شناسایی محل نگهداری آنان و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام آغاز شد.
دادستان کرمان ادامه داد: سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در اداره اطلاعات با شناسایی محل اختفای گروگان‌گیران و با ورود به محدوده دشت سمسور، در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی طی درگیری مسلحانه توانستند گروگان‌ها را به‌سلامت آزاد کنند.
مدعی‌العموم در استان به دغدغه دستگاه قضایی و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی به‌منظور برقراری نظم، امنیت و مقابله با جرایم خشن و عوامل ناامنی اشاره و تصریح کرد: امنیت مردم خط‌قرمز دستگاه قضاست و در این راستا هیچ‌گونه مماشاتی با مخلان امنیت نخواهد شد.

ریگان در ۲۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان و در مرز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112984
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.