کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان خبر داد:


پیش‌بینی وزش باد و بارش باران در برخی مناطق کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروز وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: امروز از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود؛ ولی روز جمعه بسیار سردی خواهد بود.

یاوری تصریح کرد: همچنین برای امروز در بعضی ساعات در مناطق جنوب و جنوب شرقی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

یاوری بیان داشت: امروز عمده بارش‌ها در شمال، مرکزی و جنوب شرقی استان است که به‌تدریج از سمت غرب سامانه بارشی استان را ترک می‌کند و روز دوشنبه نیز سامانه جدیدی در سطح استان فعال می‌شود که تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین برای امروز شاهد کاهش محسوس دما هستیم؛ لذا لغزندگی جاده‌ها، یخ‌زدگی معابر و خسارت به محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست و کشاورزان باید تمهیدات لازم را برای تنظیم دما در سالن‌های پرورشی و تهویه مناسب داشته باشند.

یاوری تصریح کرد: تا صبح شنبه در ساعات شب و اوایل صبح پدیده مه آلودگی را در سطح جاده‌ها داریم؛ لذا شهروندان باید قبل از تردد در محورهای استان از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده‌اند.

یاوری حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115832
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.