کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان:


شمال غرب استان کرمان فردا بارانی می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر و برای فردا بارش باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مریم سلاجقه کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اعلام اینکه هم‌اکنون آسمان استان کرمان کمی ابریست، گفت: برای امروز افزایش ابر پدیده غالب جوی است و بیشتر ساعات روز آسمان ابری است و از اواخر وقت امشب در مناطق شمال غرب در شهر‌های رفسنجان و سرچشمه بارش پراکنده باران را داریم.

او افزود: برای فردا در اکثر مناطق استان بارش باران را داریم که در مناطق کوهستانی و مستعد نیز بارش برف دور از انتظار نیست.

سلاجقه تصریح کرد: از امروز تا روز جمعه وزش باد نسبتا شدید در مناطقی همچون شمال، غرب و جنوب شرقی استان که باعث کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

او گفت:همچنین کاهش محسوس دما را در سطح استان داریم.

سلاجقه بیان داشت:گلخانه داران، مرغداری‌ها توصیه کرد که نسبت به کاهش خسارت تمهیدات لازم را بیندیشند و درصورت برداشت محصول آن‌ها را برداشت کنند تا از خطر سرمازدگی در امان باشند.

او گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین وبردسیر با دمای ۴ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، حداقل دمای امروز شهر کرمان را صفر درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۷درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112310
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.