سنگ نورد تیم کرمان برای المپیک قطر آماده می‌شود

فرزاد ایرانمنش، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان گفت: بنا به اعلام کمیته بین‌المللی المپیک و تایید فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و کمیته ملی المپیک ایران، علی برات زاده قهرمان ماده بولدرینگ سنگ‌نوردی رقابت های قهرمانی کشور و جام باشگاه ها موفق به کسب سهمیه حضور در نخستین دوره مسابقات المپیک ساحلی قطر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی با اعلام اینکه رقابت های سنگ نوردی المپیک ساحلی قطر ۱۸ مهرماه در دوره برگزار می‌شود، افزود: این ورزشکار تیم سنگ‌نوردی کرمان برای درخشش در المپیک قطر، تمرینات خود را با جدیت بیشتری در اتریش دنبال می‌کند.

ایرانمنش با اشاره به اینکه برات‌زاده جمعه این هفته عازم اتریش است، تصریح کرد: وی به مدت ۴۵ روز در شهر اینسبروک اتریش کنار مجموعه بزرگ سنگ نوردیش که بزرگترین و بهترین دنیاست، اقامت می کند تا به مدت ۳۰ جلسه، زیر نظر دو مربی آلمانی و اتریشی تمرینات خود را پیگیری کند.

وی یادآور شد: مقرر شده این سنگ نورد ۲۰ جلسه با “اینگو فیلزوایستر” و ۱۰ جلسه با “اودی نیومن “کار کند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان گفت: برات‌زاده ۱۵ شهریور ماه در مسابقه ادیداس راک استار شرکت می کند و سپس مجدداً به تمرینات بر می گردد.

ایرانمنش افزود: این سنگ نورد تیم کرمان، ۵ مهر ماه به کشور باز می گردد تا به همراه کاروان ایران به منظور حضور در المپیک ساحلی قطر راهی دوحه شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=30911
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.