تایید شدن ۶۲ درصد از دانش‌آموزان کرمانی در پایه هفتم تحصیلی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام دانش‌آموزان در پایه‌های هفتم و دهم رو به رشد بوده و ۶۲ درصد از ثبت نام‌ها تایید شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید محمد حبیب اللهی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نظارت بر اجرای پروژه مهر به ما کمک می‌کند تا نقص‌های کار و تنگنا‌ها شناسایی و مرتفع شود تا مدارس برای بازگشایی آماده باشند.

او افزود: نظارت به صورت میدانی و سامانه‌ای است، همه شهرستان‌ها و مناطق استان بایستی تا پایان روز یکشنبه هفته آینده برنامه ریزی کنند، معین مدرسه برای پروژه مهر را مشخص کنند و همه واحد‌های آموزشی یک بار به صورت میدانی مورد بازدید قرار گیرند، حضور نمایندگان مدیریت‌ها و ادارات آموزش و پرورش در مدارس، باعث تسریع و تسهیل امور مربوط به پروژه مهر می‌شود.

رشد دانش آموزان در پایه‌های هفتم و دهم

او بیان کرد: ثبت نام در پایه هفتم و پایه دهم روند رو به رشدی داشته و به نظر می‌رسد در پایه هفتم تاکنون ۶۲ درصد ثبت نام‌ها تایید شده، توسعه متوازن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش هم نباید از هدف گذاری فاصله گیرد، اساس نامه پژوهش سرا‌ها هم ارسال شده و تغییراتی صورت گرفته که طبق همین اساس نامه دستورالعمل پیگیری می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان افزود: برای نظارت سامانه‌ای دستورالعمل نظارت بر اجرای پروژه مهر ارسال شده چندین فرم دارد که سه روز است فرم شماره یک برای مدارس در سامانه ltms به صورت اطلاعیه آمده، فرم فعال است و الزاما همه واحد‌های آموزشی در همه دوره‌های تحصیلی باید نسبت به تکمیل فرم شماره یک تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ اقدام کنند که با همان کد و رمزی که از قبل بوده امکان گزارش گیری فراهم است.

حبیب اللهی گفت: فرم شماره ۲ هم از دیروز در سامانه بارگذاری شده که مربوط به شهرستان‌ها و مناطق است که تا ۲۶ شهریور برای تکمیل آن فرصت هست، همه مدیران و کارشناسانی که فرم را تکمیل می‌کنند نیاز است اطلاعات را با داده‌های موجود در سامانه‌های قبلی حتما مطابقت دهند و اطلاعاتی ثبت نشود که با موارد قبلی مغایرت داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75940
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.