واکنش عضو شورای کرمان به خبر تاییدنشدن حکم شهردار این شهر

عضو و منشی شورای اسلامی شهر کرمان برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر تایید نشدن حکم شهردار منتخب این شهر در وزارت کشور را شایعه و بی‌اساس خواند.

به  گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سید محمدصادق تقوی روز پنجشنبه اظهارداشت: نامه معرفی شهردار منتخب بتازگی برای وزارت کشور ارسال شده است و تاکنون نیز هیچکدام از استان‌ها جوابی دریافت نکرده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه چنین خبرسازی‌هایی، راه‌اندازی جریانی خاص توسط برخی منتقدان است گفت: ما که عضو شورا هستیم از چنین خبری(تایید نشدن حکم شهردار کرمان) بی اطلاعیم.

تقوی گفت: ما پس از ارسال نامه معرفی شهردار منتخب صبر کردیم تا یک هفته بگذرد و سپس از وزارت کشور پیگیری کنیم زیرا این موضوع روند زمان بری دارد و ممکن است بیش از یک هفته طول بکشد.

منشی شورای کرمان یادآور شد: برخی رسانه ها به هر علت از جمله سهل انگاری به این شایعات بدون منبع دامن می زنند؛ حال آنکه انتظار است رسانه ها یار دوازدهم ما در شورا باشند و با اطلاع رسانی شفاف به ما کمک کنند.

سابقه شهردار منتخب

تقوی همچنین در پاسخ به پرسش که در برخی خبرها گفته شده وزارت کشور به سابقه مدیریتی شهردار منتخب کرمان ایراد گرفته است گفت: سابقه شهردار منتخب در شورا بررسی شده است؛ از نظر اجرایی وی حدود ۲۰ سال سابقه دارد ولی باتوجه به اینکه آیین نامه مصوب هیات وزیران می تواند تفسیرپذیر باشد و تعریف دقیقی از مقاطع مدیریتی ندارد، لذا چندین سال سابقه مدیریتی و اجرایی شهردار منتخب چطور در وزارت کشور بررسی و بیان شود، مشخص نیست.

گفتنی است، اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان ششم شهریورماه جاری سعید شَعرباف تبریزی را به عنوان شهردار منتخب برگزیدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75943
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.