با موافقت وزیر علوم صورت گرفت


پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه هایتک

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با پذیرش دانشجویان خارجی در این دانشگاه موافقت کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، حسین محبی با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس نامه معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، با پذیرش دانشجوی خارجی در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مصوب دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان موافقت شده است.

به گفته وی در مرحله اول مجوز پذیرش ۹۴ دانشجوی خارجی در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته صادر شده است.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به بازدیدهای مسئولان و کارشناسان وزارت علوم در دو سال اخیر از امکانات و ظرفیت‌های علمی، پژوهش، فناورانه و زیرساخت‌های رفاهی دانشگاه تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و گفت: شرایط لازم برای پذیرش دانشجوی خارجی فراهم شده و به‌زودی شرایط و ضوابط و شیوه جذب دانشجو اطلاع‌رسانی خواهد شد.

براساس این گزارش، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان رتبه ششم را در بین دانشگاه‌های صنعتی و رتبه ۱۹ را در بین تمامی دانشگاه‌های کشور دارد و پارک علم و فناوری و پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی نیز از زیرمجموعه‌های این دانشگاه است.

گفتنی است دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش در ۵۷ رشته و گرایش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشجو می‌پذیرد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103622
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.