رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان بافت خبر داد


کمبود فضای خوابگاهی در دانشگاه‌های بافت

مجتمع آموزش عالی شهرستان بافت مدت هاست که خوابگاه ندارد و دانشگاه امام حسین(ع) نیز فاقد فضای خوابگاهی است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از فارس، حسینعلی ساسان رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان بافت ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع بررسی مشکلات و وضعیت مراکز آموزش عالی و دانشگاهی در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: مجتمع آموزش عالی شهرستان بافت بیش از ۴۰۰ دانشجو دارد و بزرگترین مشکل مجتمع آموزش عالی شهرستان بافت نداشتن خوابگاه برای طولانی مدت است که فعلا به‌طور کوتاه مدت مشکل خوابگاه حل شده است.

مسعود بنی‌اسد رئیس دانشگاه امام حسین(ع) نیز گفت: مشکل اساسی دانشگاه امام حسین(ع) نداشتن خوابگاه در این مرکز آموزشی است.

نبود مرزعه کشاورزی در دانشگاه آزاد بافت

علیرضا مرادی رئیس دانشگاه آزاد بافت نیز از راه‌اندازی ۲ پردیس دانشگاه آزاد در شهرستان‌های رابر و ارزوئیه خبر داد و گفت: رشته دکترای حرفه‌ای دامپزشکی با ۵۰۰ دانشجو‌ در دانشگاه آزاد وجود دارد که این دانشجوها سفیران معرفی شهرستان هستند.

او خاطرنشان کرد: برای رشته دامپزشکی کلینیک تخصصی ایجاد شده که بهترین امکانات در آن فراهم شده است و دامداران شهرستان می‌توانند از آن استفاده کنند و شهرستان بافت ظرفیت خوبی برای دامپروری دارد که باید این ظرفیت دامپروری تقویت شود.

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان بافت بیان کرد: با توجه به داشتن رشته دامپزشکی نیازمند داشتن یک مزرعه کشاورزی در دانشگاه آزاد هستیم و این ضرورت با کمک مسئولان شهرستان با واگذاری مرکز بز کرکی راینی به دانشگاه و یا واگذاری زمین برای ایجاد مزرعه کشاورزی حل می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109936
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.