رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان خبر داد:


عصر امروز غلظت گردوغبار در شهر کرمان افزایش می‌یابد

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به وضعیت جوی استان گفت: گردوغبار از چهارشنبه هفته گذشته پدیده غالب جوی در برخی مناطق استان بود و انتظار می‌رود از فردا یکشنبه ۲۳ مهرماه، شدت این گردوغبار کاهش یابد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از برنا؛ حمیده حبیبی، رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به وضعیت جوی استان گفت: پیش‌بینی می‌شود پدیده گردوغبار در هفته جاری به‌صورت متناوب، اما با شدت کمتر نسبت به روز‌های گذشته در سطح استان ادامه داشته باشد.
او با تاکید بر اینکه تا چند روز آینده شاهد هوای پاک در سطح استان نخواهیم بود، ادامه داد: مناطق شمالی و شرقی استان کم و بیش این هفته با پدیده گردوغبار درگیر خواهند بود.
رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه غرب استان هم درگیر پدیده گردوغبار بوده است، گفت: به طور مثال امروز سیرجان در وضعیت هوای ناسالم به علت وقوع پدیده گردوغبار قرار دارد.
او با اشاره به اینکه در شهر کرمان نیز در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش غلظت گردوغبار خواهیم بود، اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی، افراد به‌ویژه کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و ریوی از تردد در فضای باز در مدت زمان طولانی خودداری کنند و فعالیت ورزشی سنگین انجام ندهند.
حبیبی گفت: فردا در ساعات بعدازظهر در مناطق جنوب‌غرب استان شاهد رشد ابر، رگبار‌های خفیف و پراکنده در ارتفاعات خواهیم بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109933
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.