کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش رفسنجان

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان گفت: نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش تا اول مهر باید تأمین شود.

به گزارش کرمان و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، حسین تقوی‌رشیدی در نشست خبری به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: در سال تحصیلی گذشته تعدادی از حق التدریس‌ها واجد شرایط طبق قانون آموزش و پرورش، استخدام شدنداما برای سال تحصیلی آینده باز هم کمبود وجود دارد.
وی با اشاره به بیشترین بازنشتگی در سالهای اخیروبازنشته شدن۲۹۴ نفر تا سال تحصیلی آینده افزود:برای تامین نیروی انسانی با استان رایزنی شده و امید است کمبود نیرو در اول مهر جبران شود.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان افزود: کل نیروهای شاغل در آموزش و پرورش رفسنجان ۲ هزار و ۹۳۷ نفر و ۲ هزار و ۶۰۰ نفر هم در مدارس غیردولتی مشغول فعالیتند.

وی با اشاره به وجود۱۴۷ مدرسه غیردولتی، ۹۸ پیش‌بستانی و ۸۸ آموزشگاه زبان خارجه و آزاد افزود:: ۳۷ درصد مدارس رفسنجان غیردولتی هستند و ۳۳ درصد دانش‌آموزان در این مدارس تحصیل می‌کنند

وی ابراز امیدواری کرد : ظرفیت عظیم دانشگاه فرهنگیان مستقل زیر نظر وزارتخانه در رفسنجان فعالیت داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان بیان کرد: در فعالیت‌های پژوهشی، مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان رتبه اول استان و در زمینه فعالیت‌های پرورشی ۳۷ رتبه استانی کسب کرد که در این مسابقات ۵ هزار دانش‌آموز به‌صورت مجازی شرکت کرده بودند.

تقوی‌رشیدی رتبه اول الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی، کسب مقام جهانی در مسابقات مجازی رشته تربیت‌بدنی کسب رتبه‌های برتر در مسابقات نقاشی، انشاء و…را ذکر کرد و افزود: در مسابقات فرهنگی هنری ۶۷ رتبه استانی و دو رتبه کشوری توسط دانش‌آموزان رفسنجانی کسب شد.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان با اشاره به کمک خیران و مشارکت در ساخت مدارس یادآور شد: ۶ مدرسه رو به اتمام یا در حال احداث داریم و برای امسال تاکنون خیران تفاهم‌نامه مشارکت در ساخت ۴ مدرسه را امضا کرده‌اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70718
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.