امروز در کرمان چه‌خبر؟| سرخط مهم‌ترین خبرهای امروز ۲۶ بهمن

سرخط مهم‌ترین خبرهای امروز ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ را در این‌جا بخوانید.

۶:۲۶- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه در هفته آینده بارش پراکنده و در ماه های اسفند و فروردین 1400 بارش در استان خواهیم داشت اما جبران کمبودها نمی شود، گفت: کم بارشی شدید در استان و تهدید منابع آب را شاهد هستیم./ایسنا

۸:۳۱- رییس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: ۳۱ میلیارد و ۹۵۱ میلیون و ۶۸۷ هزار ریال تاکنون در راستای اجرای برش استانی پویش مردمی رهایی و مواسات در مکتب حاج قاسم به خانواده‌های نیازمند در قالب‌های آزادی زندانیان، ارائه سبد معیشتی، کمک به تامین جهیزیه و تعمیر مسکن کمک شده است./ایرنا

8:40-معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان گفت: با تلاش کارکنان شعبه ویژه زندان مرکزی شورای حل اختلاف این شهرستان پرونده قتلی که هفت سال قبل به وقوع پیوسته بود، با رضایت اولیا دم، به صلح و سازش ختم شد./ایرنا

۸:۵۲- زورخانه پوریای ولی شهر خاتون‌آباد شهربابک با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیون تومان و ۱۲۰ مترمربع زیربنا، با حضور سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افتتاح شد./ایرنا

۹:۰۰ -مدیر شبکه ومرکز بهداشت ریگان گفت:مرحله نخست واکسیناسیون قطره فلج اطفال در شهرستان ریگان اغاز شد./ صداوسیما

۱۲:۲۷–فرماندار بم می‌گوید مشکل عمده در بحث صادرات خرما مربوط به بسته‌بندی نامناسب محصول و نداشتن بازاریابی مناسب در کشورهای مختلف است.

بازاریابی؛‌ حلقه‌گمشده صادرات خرما

۱۳:۰۰-طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان استان کرمان در مجلس از ۱۰ به ۱۳ نفر می‌رسد.

احتمال افزایش تعداد نمایندگان استان کرمان در مجلس به ۱۳ نفر

۱۳:۱۶-طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان استان کرمان در مجلس از ۱۰ به ۱۳ نفر می‌رسد.

احتمال افزایش تعداد نمایندگان استان کرمان در مجلس به ۱۳ نفر

۱۵:۳۸-مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از ساماندهی بیش از ۱۴۰۰ همیار طبیعت در هفت شهرستان جنوبی کرمان خبر داد.

جذب و مشارکت بیش از ۱۴۰۰ همیار طبیعت در جنوب کرمان

۱۵:۵۲ -دستگاه‌های اجرایی استان که قرار بود در سال جاری ۴۲ هزار فرصت شغلی ایجاد کنند، نتوانستند ۲۲.۵ درصد از تعهد خود را محقق کنند.

چالش اشتغال‌زایی در کرمان؛ ۹۵۰۰ شغلی که گم شد

۱۷:۱۲-کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان امروز تشکیل شد که انگار برخی مصوبات آن توسط دستگاه‌ها اجرایی نشده بود. این کارگروه قبلا نیز با بی‌برنامگی‌های زیادی برگزار شده است به طوری که فدایی استاندار سابق کرمان بارها از اینکه این کارگروه در برخی مواقع خودش مانع تولید شده است گلایه کرده بود.

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید کرمان اجرایی نمی‌شوند

۱۷:۱۵-در ادامه رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر امروز مس رفسنجان در خانه میزبان ذوب‌آهن بود که با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و در پایان نیم فصل مسابقات در میانه جدول قرار گرفت.

پیروزی مس در لحظات آخر| پایان خوش شاگردان ربیعی در نیم فصل

۱۷:۳۹-آخرین گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از پایش امنیت سرمایه‌گذاری در کشورمان نشان می‌دهد تحریم‌های خارجی ریسک سرمایه‌گذاری در کشور و البته کرمان را افزایش دادند. البته وضعیت استان نسبت به میانگین کشوری بهتر ارزیابی شده.

ردپای تحریم‌ها در افزایش ریسک سرمایه‌گذاری| وضعیت کرمان بهتر از میانگین کشور

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64598
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.