در راستای تعهد به ارائهٔ محصولات تولیدی باکیفیت مطلوب


دستاورد جدید جهان فولاد در اخذ استانداردهای مدیریتی

 شرکت جهان فولاد سیرجان در ادامهٔ روند کسب موفقیت‌های درخشان در سال ۱۴۰۲، توانست این بار در حوزهٔ مشتری‌مداری و در راستای تعهد به ارائهٔ محصولات تولیدی باکیفیت مطلوب، به‌عنوان اولین شرکت تولیدکننده شمش‌های فولادی در منطقهٔ معدنی و صنعتی گل‌گهر، گواهینامه‌های استاندارد ISO 10004(سیستم مدیریت رضایت‌مندی مشتریان) و استاندارد ISO 10002(سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) را اخذ نماید.

شرکت جهان فولاد سیرجان در ادامهٔ روند کسب موفقیت‌های درخشان در سال ۱۴۰۲، توانست این بار در حوزهٔ مشتری‌مداری و در راستای تعهد به ارائهٔ محصولات تولیدی باکیفیت مطلوب، به‌عنوان اولین شرکت تولیدکننده شمش‌های فولادی در منطقهٔ معدنی و صنعتی گل‌گهر، گواهینامه‌های استاندارد ISO 10004(سیستم مدیریت رضایت‌مندی مشتریان) و استاندارد ISO 10002(سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) را اخذ نماید. امری که بیانگر نهایت تعهد و عزم راسخ مدیران و مجموعهٔ کارکنان این شرکت جهت افزایش کمیت و کیفیت تولیدات، رفع نیازهای بازار کشور و جلب رضایت حداکثری مشتری است.
یادآور می‌شود شرکت جهان فولاد پیش‌ازاین نیز توانسته بود استانداردهایی نظیر ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱، ۵۰۰۰۱، ۴۵۰۰۰۱ و همچنین گواهینامه کیفیت محصول از اتحادیه اروپا (CE) را اخذ و تمدید نماید.
بدون شک کسب موفقیت‌های یادشده و اخذ گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی و کشوری توسط شرکت جهان فولاد مهر تأییدی بر تلاش‌های بی‌وقفه، مستمر و ارادهٔ پولادین کارکنان عرصهٔ فولاد سیرجان در راستای توسعه و تعالی همه‌جانبهٔ این شرکت، از تولید به‌عنوان ابتدای زنجیرهٔ خودکفایی تا جلب رضایت مشتری به‌عنوان آخرین حلقهٔ این زنجیر و از همه مهم‌تر، برداشتن گام‌های استوار در راستای تحقق هدف والای مقام معظم رهبری است که در شعار “مهار تورم و رشد تولید” جلوه‌گر شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114174
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.