فرماندار جیرفت اعلام کرد؛


قتل بر اثر نزاع در صف مرغ

قتل فرماندار جیرفت با اشاره به جزئیات یک مورد قتل در این شهرستان گفت: قاتلی که ۲ روز پیش موجب مرگ یک جوان با ضربه چاقو در صف خرید مرغ شد، سابقه شرارت و تیراندازی نیز داشته است که در بازداشت به سر می‌برد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، احمد بلندنظر روز شنبه گفت: بعد از اینکه یک نفر بدون نوبت در ۲ مرحله از یک مرغ‌فروشی خرید کرد و یکی از افراد به این کار معترض می‌شود، بحثی سر می‌گیرد.

 او افزود: در نتیجه این بحث، درگیری فیزیکی رخ می‌دهد و چند نفر از دیگر حاضران با فردی که بدون نوبت مرغ خریداری کرده درگیر می‌شوند.

 فرماندار جیرفت اضافه کرد: فردی که بدون نوبت مرغ خریداری کرده و آشنای فروشنده بوده، از مرغ‌فروشی خارج می‌شود و این بار با چاقو برمی‌گردد؛ اما کسانی که با او درگیر شده بودند در مغازه نبودند، در نتیجه یک ضربه چاقو به دست معترض اول می‌زند.

 بلندنظر ادامه داد: چون به‌موقع فرد را به بیمارستان نرساندند و ضربه چاقو به شریان اصلی دستش برخورد کرده بود، این جوان که ۲ سالی از ازدواجش می‌گذشت، خون زیادی از دست داد و با وجود تلاش‌های زیاد در بیمارستان جان باخت.

 او با بیان اینکه ازدحام خاصی نیز در مغازه نبوده و فقط ۶ نفر در صف ایستاده بوده‌اند افزود: تنها دلیل آغاز بحث و درگیری ورود مجدد ضارب برای خرید بدون نوبت به مغازه بوده است.

 فرماندار جیرفت بیان کرد: ضارب بعد از واردکردن ضربه به دست فرد فوت شده، حین دنبال‌کردن فرد دیگری در خیابان بوده که توسط پلیس دستگیر می‌شود.

 او یادآور شد: این فرد پیش‌تر نیز در یک عروسی اقدام به تیراندازی کرده بود و سابقه خوبی ندارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114181
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.