مدیرکل فرهنگ کرمان:


صیانت از مجوزها خط قرمز وزارتخانه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان مدیریت حادثه کنسرت گرشا رضایی در سیرجان از سوی همکاران و عوامل اجرایی را قابل تقدیر دانست و گفت: این اتفاق نشان داد همکاران ما حفاظت از جان مردم و صیانت از مجوزهای وزارتخانه متبوع را خط قرمز خود می‌دانند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا،‌ محسن روحی در جریان سفر به سیرجان ضمن عیادت و دلجویی از مجید پورمحسنی، از همکاران اداره فرهنگ و ارشاد سیرجان و یکی از مجروحان حادثه کنسرت گرشا رضایی، ضمن قدردانی از فداکاری و حس مسئولیت‌پذیری پورمحسنی ابراز امیدواری کرد که مراجع ذیصلاح و دستگاه قضایی با برخورد شایسته و مناسب با عوامل این اقدام، از تکرار این گونه حوادث جلوگیری کنند.

نهم تیرماه و در حاشیه برگزاری کنسرت گرشا رضایی در سیرجان، ۲ نفر از اراذل و اوباش به صورت ناشناس با شکستن شیشه‌های سینما قدس سیرجان(محل برگزاری کنسرت) با هدف ایجاد رعب و وحشت با دو نفر از عوامل برگزاری درگیر و جراحات را به آنان وارد نموده و بلافاصله از محل متواری شدند.
عامل اصلی نزاع کنسرت گرشا رضایی روز شنبه با پی‌جویی‌های اطلاعاتی پلیس عامل اصلی این نزاع دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106132
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.