مدیرعامل بیمه دانا:


هزینه‌های درمانی دانش‌آموزان مجروح حادثه گلزار کرمان پرداخت می‌شود

مدیرعامل بیمه دانا گفت: باتوجه‌به اینکه تمامی دانش‌آموزان مجروح حادثه گلزار کرمان عضو بیمه حوادث دانا هستند، تمامی هزینه‌های درمانی آن‌ها از سوی بیمه دانا پرداخت می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا در دیدار با رضا رضایی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به‌ویژه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی گفت: نام و یاد شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.

 او با اشاره به عیادت از تعدادی از دانش‌آموزان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در بیمارستان‌های شهید باهنر و افضلی‌پور کرمان بیان کرد: خوشبختانه روند درمان دانش‌آموزان مجروح این حادثه در حال پیگیری است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

 جعفری افزود: باتوجه‌به اینکه تمامی دانش‌آموزان مجروح این حادثه عضو بیمه حوادث دانا هستند، تمامی هزینه‌های درمانی آن‌ها از سوی بیمه دانا پرداخت می‌شود.

 مدیرعامل بیمه دانا همچنین به دیدار خانواده تعدادی از شهدای دانش‌آموز این حادثه تروریستی رفت و بر پیگیری مسائل و مشکلات خانواده این دانش‌آموزان شهید تأکید کرد.

 رضا رضایی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به شهادت ۲۶ دانش‌آموز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: آمار بالای شهدای کودک، دانش‌آموز و زنان نشانه خفت و خواری عاملان این حادثه تروریستی است.

 وی از مجروح شدن بیش از ۶۰ دانش‌آموز استان در این حادثه خبر داد و افزود: روند درمان دانش‌آموزان مجروح از آغازین لحظه‌های این حادثه از سوی کارگروه تشکیل شده در اداره کل آموزش‌وپرورش استان در حال پیگیری است.

 رضایی از تشکیل کارگروه مداخلات اجتماعی روانی ویژه دانش‌آموزان درگیر این حادثه تروریستی با همکاری اداره کل بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و تصریح کرد: تا کنون مداخلات اثربخشی در مدارس درگیر صورت‌گرفته و دوره‌های آموزشی ویژه کادر اداری و معلمان این مدارس برگزار شده است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان از تعامل و همکاری بیمه دانا با آموزش‌وپرورش در زمینه پیگیری روند درمان دانش‌آموزان مجروح این حادثه تروریستی تشکر کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113919
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.