اجرای طرح نذر آب در روستاهای کرمان، هرمزگان و بندرعباس به صورت ملی


کمک ۷۰۰ هزار فرانکی ژاپنی‌ها به اجرای طرح«نذر آب»

معاون جذب و سازماندهی داوطلبان سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: دولت ژاپن تاکنون ۷۰۰ هزار فرانک سوئیس برای اجرای نذر آب کمک کرده که در صورت موفق بودن طرح و تقویت آموزش در آن ۴ میلیون فرانک سوئیس نیز تزریق خواهد کرد.

به گزارش «کرمان نو» به نقل از فارس، آن‌گونه که محمدعلی موذن‌تبار، معاون جذب و سازماندهی داوطلبان سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در جریان سفر به زنجان گفته با توجه به اجرای موفق پنج دوره نذر آب در کنار این طرح کاروان‌های سلامت، آموزش، توزیع بسته‌های معیشتی، مقابله با پدیده تغییرات اقلیمی و خشکسالی نیز اجرا می‌شود.

معاون جذب و سازماندهی داوطلبان سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر افزود: امسال طرح نذر آب 6 به مناسبت صد و یکمین سال تاسیس جمعیت هلال‌احمر در 101 روستای کشور اجرا خواهد شد.

وی به اجرای ملی نذر آب اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کشور ژاپن اعلام آمادگی برای حمایت از اجرای این طرح کرده است، امسال استان‌های اصفهان، کرمان و هرمزگان به صورت ملی فعالیت خواهند کرد.

موذن‌تبار افزود: با استفاده از اعتبارات هلال‌احمر و حمایت خیرین طرح نذر آب اجرایی خواهد شد. معاون جذب و سازماندهی داوطلبان سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه امسال طرح نذر آب پررونق‌تر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد، ادامه داد: این طرح توسط صلیب سرخ به رسمیت شناخته شده و منتظر هستیم کمک‌های بین‌المللی به بودجه موجود اضافه شود که دولت ژاپن تاکنون 700 هزار فرانک سوئیس برای اجرای نذر آب کمک کرده است.

وی گفت: دولت ژاپن قول داده در صورت موفق بودن طرح نذر آب 6 و لحاظ شدن تقویت آموزش در این طرح 4 میلیون فرانک سوئیس نیز تزریق خواهد کرد.

موذن‌تبار به مشارکت خیرین در اجرای نذر آب اشاره کرد و افزود: از ظرفیت خیرین در دو قالب استفاده می‌شود که تعدادی از آنها حقوقی هلال‌احمر را در حوزه ملی و استانی کمک می‌کنند.

معاون جذب و سازماندهی داوطلبان سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: با توجه به اینکه شماره حساب ملی اعلام می‌کنیم عموم هموطنان می‌توانند از طریق واریز مبالغ در اجرای طرح مشارکت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104217
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.