در پی حادثه ریزش تونل فاضلاب شرف‌آباد


دو کارگر افغان در پروژه فاضلاب کرمان جان دادند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ریزش تونل فاضلاب در محل تصفیه‌خانه آب شرف‌آباد کرمان طی روز گذشته گفت: سرانجام نیروهای هلال احمر طی عملیات آوار برداری موفق به رهاسازی ۲ پیکر بی جان محبوس شده در این حادثه شدند.

رضا فلاح در گفتگو با «کرمان نو» گفت: امدادگران طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر کرمان از ریزش تونل چاه آب و فاضلاب در محل تصفیه خانه شرف آباد کرمان آگاهی یافتند و به سرعت پنج تیم امدادونجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این سانحه سه نفر دچار حادثه شدند که خوشبختانه یک نفر از آنان نجات پیدا کرد و ۲ نفر محبوس شدند که نفر نخست ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه دیشب از زیر آوار خارج شد.

وی ضمن اعلام خاتمه عملیات امدادرسانی گفت: عمق این تونل بیش از هفت متر بود و همین امر امدادرسانی را با چالش مواجه می کرد، ضمن آنکه امدادرسانی باید با دقت انجام می‌گرفت تا آسیبی به اجساد وارد نشود.

تونل فاضلاب کرمان عصر روز سه‌شنبه حین حفاری ریزش کرد که محبوس شدن ۲ کارگر را به دنبال داشت با تلاش انجام شده برای رهاسازی این افراد شب گذشته پیکر بی‌جان یکی از کارگران محبوس شده در حادثه ریزش تونل فاضلاب شرف آباد کرمان پیدا شد.

حادثه ریزش تونل واقع در شرف آباد شهر کرمان در ساعت ۱۴:۴۰ روز سه شنبه اتفاق افتاد.
تصفیه خانه فاضلاب از پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در حاشیه این شهر قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98117
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.