درباره هم‌استانی‌ مشهوری که ترک وطن نکرد


اثبات ایران‌دوستی در عمل

به نظر می‌آید یکی از نمایندگان جریان درست وطن‌دوستی، فردوسی‌پور باشد که با وجود همه مشکلات، در آرزوی رفتن از ایران و زندگی در غرب نیست و در فکر ساختن ایران است.

مجله موفقیت در شماره مرداد ماه امسال خود موضوع جالب و جدی‌ئی را کار کرده که شاید تلنگری باشد به تب مهاجرت کردن که این روزها دامن همه را از خاص و عام و از ثروتمند تا کم درآمد، گرفته است. موفقیت در شماره اخیر خود به بررسی و تاملی در زندگی حرفه ای عادل فردوسی پور پرداخته است با یک تیتر زیبا: “پورِ فردوسی، مردی که چمدانش را نبست.” تیتری که بر ایران دوستی این هم استانی تاکید دارد و او را فرزند خلف فردوسی بزرگ می‌داند.
یکی از تاثیرگذارترین چهره های رسانه ای حوزه ورزش در ایران که علیرغم تمام فراز و فرودهای کاری، استوار و راسخ بر تلاش برای رشد و اعتلای کشور تاکید دارد و هیچ گاه فکر جلای وطن نکرده است. به زعم مجله موفقیت او پورِ فردوسی و فرزند راستین ایران است.
شایان توجه است که فردوسی‌پور به خاطر شهرتش برای رفتن از ایران شرایط بسیار مهیاتری داشته و دارد نسبت به خیلی از ماها که چندان سفره آماده‌ای هم آن طرف آب‌ها نداریم. از طرف دیگر فردوسی‌پور به خاطر حذف جنجالی‌اش از تلویزیون، توجیه خوبی برای رفتن از وطن داشت، توجیهی که باز هم خیلی از ماها نداریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95892
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.