استاندار در نمایشگاه کیش اینوکس مطرح کرد؛


از سرمایه‌گذاری در سلامت و صنایع پایین‌دستی مس استقبال می‌کنیم

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان شامگاه ۱۷ آبان‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در کیش حضور یافت.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، در حاشیه این نمایشگاه و برپایی پنل تخصصی کرمان، استاندار کرمان به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه گردشگری، فولاد، کشاورزی، ترانزیت و انرژی خورشیدی پرداخت و از روان‌سازی سرمایه‌گذاری در استان گفت.

فداکار عنوان کرد: باتوجه‌به اقدامات انجام شده در استان، رتبه فضای کسب‌وکار استان کرمان از ۳۱ به ۱۱ رسیده که نشان از آمادگی استان در حوزه سرمایه‌گذاری به‌ویژه سلامت و صنایع پایین‌دست مس است.

معاون اقتصادی استاندار، مدیران کل اقتصاد و دارایی، شهرک‌های صنعتی و رئیس اتاق بازرگانی کرمان، استاندار کرمان را در این پنل تخصصی همراهی کردند.

همچنین پنل تخصصی تأمین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیز با حضور امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در کیش برگزار شد. حسن‌زاده، مباحثی در خصوص راهبردهای توسعه زیرساخت‌ها توسط دولت و سرمایه‌گذاری کوچک و خرد توسط بخش خصوصی را مطرح کرد و به راهبردهای استان کرمان در حوزه اکتشاف، صنایع پایین‌دستی و مهارت‌آموزی در حوزه اقتصادی اشاره داشت.

تأمین مالی پروژه‌ها، دقت در انتخاب نوع پروژه‌ها که به زنجیره ارزش بینجامد، تولید صادرات محور و بازار سرمایه از مباحث مورد تأکید در این نشست تخصصی بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110785
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.