حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر:


دولت سهم صنایع از آب منتقل شده از خلیج‌فارس را مشخص کند | اختصاص آب به کشاورزی از خط دوم انتقال آب

شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن استان در واکنش به مشکلات صنایع در بحث آب، گفت: آب خلیج‌فارس به استان آمده تست اما چرا دولت سهم آب هر کدام از صنایع را مشخص نمی‌کند نا مشکلات صنایع مرتفع شود؟

به گزارش کرمان‌نو، حسن‌پور در این جلسه خواست تا هر چه سریع‌تر خط دوم انتقال آب از خلیج‌فارس اجرایی شود و به استان برسد تا نه فقط در بخش صنعت بلکه در بخش کشاورزی هم مسائل و مشکلات حوزه آب استان رفع شود. نماینده سیرجان و بردسیر حل مشکل ابی استان را فقط از دو طریق انتقال آب حوزه به حوزه و بازیافت آب و جلوگیری از هدررفت آب ممکن دانست.

او در این همایش با بیان اینکه کمتر از ۳۰ درصد از برنامه ششم توسعه اجرایی شده است، گفت: رشد ۸ درصدی که در برنامه هفتم توسعه دیده شده عدد بالایی نیست و واحدهای موفق مثل واحد اسماعیلی، رئیس خانه صنعت و معدن دیگر واحدها را یاری کنند تا این رشد محقق شود.

حسن‌پور در پاسخ به خواسته رئیس خانه صنعت و معدن مبنی بر واردات ماشین‌آلات مستعمل به کشور گفت: این موضوع در قانون تصویب شده است و دو هفته قبل هم بنده به قالیباف نامه‌ای دراین‌رابطه نوشتم تا هر چه سریع‌تر این ماشین‌آلات وارد شود.

نماینده سیرجان و بردسیر همچنین در این همایش از عملکرد حمایتی ضعیف از صنایع کوچک و متوسط گفت و افزود: در بحث معادن کوچک در استان کوتاهی شده و همه توان و قدرت استان و ادارات روی ۴ شرکت و معدن بزرگ استان گذاشته شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109368
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.