مدیرعامل: تعدیل نیرو در شرکت شهرک‌ها صحت ندارد| واگذاری ۳۸۰ هکتار زمین در ۳ سال گذشته

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان در خصوص حواشی مربوط به تعدیل نیرو در این مجموعه می‌گوید چنین موضوعی صحت ندارد.

در هفته‌های گذشته خبری مبنی بر تعدیل نیروهای پیمانی شرکت شهرک‌ها منتشر شد و در واکنش به این خبر گفته شد که نوع قراردادهای افراد حجمی است و با توجه به قرارداد جدید به این تعداد نیرو نیازی نیست.

مجید غفاری در گفت‌وگو با «کرمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نو» با تکذیب این موضوع گفت: تصمیم‌گیری در خصوص اصلاح ساختار سازمانی و استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی از اختیارات قانونی هیات مدیره و مجمع عمومی شرکت است.

او در خصوص افزایش واگذاری زمین از سوی این شرکت گفت: نه تنها واگذاری زمین که البته وظیفه شرکت شهرک‌ها نیست و عقد قرارداد حق بهره‌برداری از تاسیسات شهرک با سرمایه‌گذاران صورت می‌شود بلکه سایر شاخص‌های عملکردی شرکت شهرک‌های صنعتی در سنوات گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

غفاری افزود: میزان اراضی واگذار شده به صنعتگران و سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ به ترتیب ۱۱۲، ۸۷ و ۱۸۴ هکتار است.

21349464 9878 b 407982198

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان بودجه آموزشی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان در خصوص بودجه آموزشی این مجموعه در سال ۹۹ گفت: به طور کلی بودجه آموزش این شرکت در دو سرفصل جداگانه تصویب می‌شود.

به گفته او بودجه آموزش صنایع کوچک استان که بر اساس نیازسنجی و درخواست واحدهای صنعتی، اصناف، ذی‌نفعان و خوشه‌های صنعتی نظام پیمانکاری فرعی دوره های آموزشی تعیین و برگزار می‌شود که کل هزینه‌کرد این شرکت برای دوره‌های آموزش صنایع کوچک در سال ۹۹، مبلغ ۴۶۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در قالب ۵۰ دوره و ۱۲۶۱۷ نفر ساعت بوده است.

غفاری اضافه کرد: بودجه دوم آموزش پرسنل شاغل است که نیازسنجی آن بر اساس شرایط شغلی، ارتقا و مسوولیت جدید صورت گرفته و کارکنان در دوره‌های مذکور شرکت می‌کنند. کل هزینه آموزش پرسنل در سال ۹۹، ۳۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در قالب ۳۸۳ دوره و ۴۳۹۱ نفر ساعت بوده است.

در خصوص استفاده از بودجه آموزش در سرفصل های دیگر کاملا بدیهی است که اولا با توجه به بودجه‌بندی دقیق شرکت نیاز به استفاده از سایر سرفصل‌ها در سرفصلی دیگر وجود ندارد. ثانیا منابع مالی تعریف شده در بودجه دقیقا متناظر با یک شخص عملیاتی است و منابع بر اساس تحقق آن شاخص پرداخت می‌شود.

بودجه‌بندی واقعی و شاخص محور است

به گفته او در کلیه سرفصل‌های مالی شرکت‌های صنعتی با توجه به بودجه‌بندی واقعی و شاخص محور، کسری بودجه و متعاقب آن استفاده از منابع مالی سایر سرفصل‌ها عملا اتفاق نخواهد افتاد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان این را هم گفت: عامل ذیحساب به عنوان نماینده خزانه معین استان مسوولیت بررسی و تطابق بودجه با عملکرد را داشته و علاوه بر آن اسناد مالی صادره در اختیار نماینده مستقر دیوان محاسبات در ساختمان شرکت قرار می‌گیرد و در نهایت پایان سال مالی سازمان حسابرسی کل کشور به عنوان بازرس قانونی کلیه اسناد و سرفصل های مالی را بررسی که خوشبختانه در ۱۰ سال گذشته گزارش مالی این شرکت مطلوب ارائه شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71869
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.