دادستان کرمان خبر داد


کشف ۴۳ بمب از مخفیگاه‌های اعضای باند تروریستی – صهیونیستی

دادستان کرمان از کشف مقداری سلاح و مهمات، ۴۳ بمب آماده انفجار و ۵۵ چاشنی انفجاری از مخفیگاه‌های اعضای باند تروریستی – صهیونیستی خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان صبح امروز ضمن بازدید از مجتمع قضایی شهید باهنر و شعب ویژه رسیدگی به جرایم امنیتی، ضمن تقدیر از تلاش سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در دستگیری اعضای یک باند تروریستی – صهیونیستی، اظهار داشت: یکی از اهداف حضور در این مجتمع، نظارت بر روند رسیدگی به پرونده سه تن از اعضای باند تروریستی مرتبط با موساد است که در کرمان شناسایی و بازداشت شدند.

 او بررسی وضعیت پرونده‌ها و اوقات رسیدگی و همچنین ارزیابی روند خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان و استماع مشکلات همکاران قضایی را از دیگر اهداف این بازدید دانست و افزود: مجتمع شهید باهنر به جرائم امنیتی، سرقت و مواد مخدر رسیدگی می‌کند.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در ارتباط با باند شناسایی شده و پرونده تشکیل شده، گفت: اعضای این باند در سطح کشور قبل از انجام هر اقدام تروریستی برنامه‌ریزی شده باهدف ایجاد التهاب، افزایش خشونت و ایجاد جنگ‌های شهری در استان‌های مختلف، طی عملیات‌های غافلگیرکننده، دستگیر شده‌اند.

 او با اشاره به اینکه اشد مجازات در انتظار اعضای این باند خواهد بود، تصریح کرد: در بررسی مخفیگاه‌های اعضای این تیم ضدامنیتی، مقداری سلاح و مهمات، ۴۳ بمب آماده انفجار، ۵۵ چاشنی انفجاری، ۲۰ بمب پرتابی و بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد پیش‌ساز انفجاری کشف شده است.

 بخشی با اشاره به ارتباط اعضای باند تروریستی – صهیونیستی با معاندین خارج از کشور و دریافت آموزش از سوی آنان، بیان کرد: در پی بازجویی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شده که این تیم در استان‌های مختلف از جمله تهران و فارس نیز دپوی مهمات داشتند و درصدد اقدامات خرابکارانه بودند که خوشبختانه کشف و استخراج شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106892
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.