بارش‌های کرمان ادامه دارد/هواشناسی: به رودخانه‌ها نزدیک نشوید

 رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا در مناطقی از غرب، جنوب غرب و جنوب این استان گفت: با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها مردم همچنان از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، حمیده حبیبی با بیان اینکه شهرستان‌های تحت تاثیر سامانه بارشی در استان کرمان طی امروز و فردا بافت، رابر ، فاریاب، ارتفاعات مرکزی در راین و جیرفت خواهد بود افزود: با توجه ماهیت بارش‌هایی که روزهای گذشته در استان اتفاق افتاد همچنان احتمال جاری شدن آب از بالادست و آب گرفتگی معابر در این مناطق وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از مناطق، بارش باران با تندبادهای لحظه‌ای همراه است، ادامه داد: روز چهارشنبه نیز در برخی از ارتفاعات استان کرمان به دلیل رطوبت بالا شاهد رشد ابرهای جوششی و رگبار پراکنده در این ارتفاعات خواهیم بود.

سامانه پرقدرت بارشی مونسون از ابتدای هفته گذشته وارد استان کرمان شده و اغلب مناطق استان تحت تاثیر این سامانه قرار گرفته اند که باعث طغیان رودخانه ها، مسیل ها و آبگرفتگی معابر و خسارات گسترده شده است، فعالیت سامانه بارشی مونسون  امروز و فردا در این استان ادامه دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94831
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.